kicken Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Är det avstängda delar precis som i de andra spelen som man måste låsa upp? Eller står hela stan till ens förfogande direkt? Innehåller spoilers för dom som inte vill veta Du får börja på Broker (Högra ön) och resten av staden är låst pga terroristhot. En bit in i storyn låses hela staden upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) Innehåller spoilers för dom som inte vill veta Du får börja på Broker (Högra ön) och resten av staden är låst pga terroristhot. En bit in i storyn låses hela staden upp. Jag har varit på andra ön redan? Det tog bara en timme c:a sen fick jag uppdrag där. Har faktiskt glömt att prova köra över till alla delar. Ska göra det! Redigerad 29 april, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Innehåller spoilers för dom som inte vill vetaTackar för svaret! får mitt först imorrn pga spelbutiken.se som inte kan leverera i tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 DET ÄR UNDERBART. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Jag har varit på andra ön redan? Det tog bara en timme c:a sen fick jag uppdrag där. Har faktiskt glömt att prova köra över till alla delar. Ska göra det! Men du rushar ju igenom storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxx Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 GTA IV är lätt det bästa spelet jag någonsin kört! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts