VickeX Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Gahooooaaah. Cirka tre timmar kvar tills jag får spela spelet. Känns väldigt skönt men samtidigt irriterande. Man har väntat på den här dagen, och nu när den gjort det så måste man ändå vänta flera timmar på att få spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Fick förresten med en t-shirt, men de kommer inte förens nästa vecka. Ska hämta ut den då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Affären jag bokat spelet hos hade inte fått in spelet i lager. Det skulle komma in i eftermiddag sa dom. Hoppas att det gör det. Annars blir jag ledsen hund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 berätta känslan att äntligen kunna putta inn skivan och kunna njuta av spelet? Jag förreslår att du håller käften, om du inte vill ha en käft smäll. Kärringen på Elgiganten vägrade sälja spelet till mig, eftersom jag är under 18.. Man undra när de ska lära sig att de bara är rekommendationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Jag förreslår att du håller käften, om du inte vill ha en käft smäll. Kärringen på Elgiganten vägrade sälja spelet till mig, eftersom jag är under 18.. Man undra när de ska lära sig att de bara är rekommendationer. Hahah, du får väl be någon "köpa ut" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Hahah, du får väl be någon "köpa ut" Jo, jag ska ringa min pappa senare i eftermiddag, så får han köpa spelet. Men då måste jag vänta till klockan 20:00 ikväll tills jag får spela IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Jo, jag ska ringa min pappa senare i eftermiddag, så får han köpa spelet. Men då måste jag vänta till klockan 20:00 ikväll tills jag får spela IV. Be dom ringa till din pappa/mamma och fråga om du får köpa spelet. Brukar fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Be dom ringa till din pappa/mamma och fråga om du får köpa spelet. Brukar fungera. Då måste jag åka till Elgiganten igen, så nej. Jag väntar några timmar och sen ringer jag till min far, och så åker jag upp till elgiganten och där träffar jag min pappa och vi köper spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 kollade nyss på Posten och där stog det att mitt exemplar är redo att hämtas kommer hem om 1 timme, har köpt fint kubanskt snus, två öl och en ölkorv. detta kommer bli en underbar g33k d4g Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Jag förreslår att du håller käften, om du inte vill ha en käft smäll. Kärringen på Elgiganten vägrade sälja spelet till mig, eftersom jag är under 18.. Man undra när de ska lära sig att de bara är rekommendationer. Sådär var de för mig med när ja köpte san andreas på realisen, men ja sa bara att de kunna ringa till farsan så de kunna få de bekräftat , och de gjorde dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 "Installing data to hard disk drive" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 fick ett mail idag, "kära kund, eran order har idag sändigs(wtf)från oss på gamerelay.se" FAN! vill ha det idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 fick ett mail idag, "kära kund, eran order har idag sändigs(wtf)från oss på gamerelay.se" Bwaha! That made me crack up @ gamemaster: Är det inte värt att åka till Elgiganten för att få IV? Eller du kanske bor flera mil från närmsta affär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Beställde från spelbutiken. Gick in och kollade och de hade skickat det 29/4.....alltså måste jag vänta ända tills imorrn när mina klasskompisar alla fått det idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 OMG Jag har satt i skivan och nu installerar den Fortsättning följer om ca 10 minuter om en första uppfattning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dravinski Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Ja nu fick man info om att spelet är hemma och väntar i brevlådan! Satan vad man kommer köra hem snabbt Dock så slutar man jobba 18:00, men man kanske kan smita om en liten stund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) Bwaha! That made me crack up @ gamemaster: Är det inte värt att åka till Elgiganten för att få IV? Eller du kanske bor flera mil från närmsta affär? Jo, det är värt det. Och en lite stund efter jag skrev det där meddelandet så åkte jag och köpte spelet. Och nu spelar jag det.. Redigerad 29 april, 2008 av gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Jag har inga spoilers i min text Så sjukt ovant. Att lära sig kontrollerna kommer verkligen ta tid. Första gången höll jag på göra massa saker som jag knappt förstog. Nu har jag spelat ett litet tag och det känns riktigt bra. Inte galant, men det kommer nog. Har redan varit med om ett par "magiska ögonblick" som jag kommer berätta om i andra tråden. Värt att nämna är hur underbar grafik det trots allt är, den är faktiskt riktigt bra och detaljrikedomen, hujj! Men bilstyrningen och bilfysiken är helt sjukt realistiskt men svår. Det är inga plastbilar längre, men samtidigt så får man använda handbromsen mer än någonsin för att kunna svänga i högre farter. Men jag har inte ens gjort första uppdraget. Har bara cruisat runt i staden i cirka två timmar och ändå känns det fantastiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Är det avstängda delar precis som i de andra spelen som man måste låsa upp? Eller står hela stan till ens förfogande direkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Äntligen, Äntligen och ÄNTLIGEN, Sitter här och tummar på spelet i väntan på att kunna gå hem, sätta mig vid fläskboxet och lira GTA IV! WOHOooO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts