SweBay Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 berätta känslan att äntligen kunna putta inn skivan och kunna njuta av spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 (redigerad) Europa release nu ett tag sen. Grattis till de som har spelet och grattis till de som får det snart. God'natt folket. Och ha så jävla kul nu! (Glöm inte att spoilertagga, även om det är release har inte alla börjat på storyn än)! Edit ; Då min topic har mest kvalité här så tycker jag dom andra skrotas, höhö. Redigerad 28 april, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xtr3m3 Sudd3n Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 säger inget mer ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Kul att de e slut på nedräkningen, men de pissiga e att ja varken har konsoll eller spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 (redigerad) En annan får vänta till imorgon eftermiddag, i bästa fall. Alltså tisdag eftermiddag. Redigerad 28 april, 2008 av Fireinthehole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Mitt exemplar kommer på posten imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Äntligen! Dagen är här! Jag minns det som igår när jag såg första trailern för GTA IV. Om 10 timmar sitter jag och spelar det. Helt sjukt. Nu ska jag lägga mig så jag orkar spela så mycket jag kan imorgon! PUSS ALLA SAJTARE :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Då vet vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag slog ihop alla topicar, så nu kan vi vara glada på ett samlat ställe! Grattis alla som kan börja spela inatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Jag har spelet... Jag har hunnit provlira det i ca en timme. Känns helt overkligt. Det första jag gjorde var att putta ned en kille som satt på en mur, så han föll bakåt i ett fall på tio meter och dog... Wow! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Har fortfarande skola mellan 10-12 åtminstone, så jag kommer inte kunna spela förrän ca kl 13 idag, FUCK! Ah, well. Ska väl inte klaga då, jag har ju tisdag eftermiddag + onsdag + torsdag + fredag + lördag + söndag = 5½ dagar helt ledigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Har fortfarande skola mellan 10-12 åtminstone, så jag kommer inte kunna spela förrän ca kl 13 idag, FUCK! Ah, well. Ska väl inte klaga då, jag har ju tisdag eftermiddag + onsdag + torsdag + fredag + lördag + söndag = 5½ dagar helt ledigt Precis, du ska inte klaga i huve taget, tänk på oss andra stackars dödliga som inte har de äns Fan, man känner sej hur jävla avundskjuk som hällst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Vet inte när Discshop vill skicka mig GTA IV, kanske i slute av veckan. Gz till alla som får spela spelet, efter 00.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Ska hämta mitt alldeles efter exemplar om 5 timmar på games ååååååååååh extas. (L)(L) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hallis Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Ska hämta mitt alldeles efter exemplar om 5 timmar på games ååååååååååh extas. (L)(L) Själv hämtar man sitt om 3 timmar. Sinnes gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Har fortfarande skola mellan 08-16 åtminstone, så jag kommer inte kunna spela förrän ca kl 17 idag, FUCK! Ah, well. Ska väl inte klaga då, jag har ju tisdag eftermiddag + onsdag eftermiddag + torsdag + fredag + lördag + söndag = 5 dagar helt ledigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Fan i helvete att man ska behöva gå omkring och vara nervös hela dagen... jag vet inte om spelet kommer fram idag! Men det vore ju trevligt i falll ni som provat det postar lite intryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Ha det så kul gubbs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Jag ska till elgiganten nu och köa 2 timmar tills dom öppnar kl 10:00, får se om det räcker annars sticker jag till skolan och köper en annan gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Det känns ju typ onaturligt att man äntligen ska få spela det, fan vad skönt. Minns tiderna runt första trailern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts