Maxz Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Jo för att Roman startar nytt med försäkringspengarna. Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Visst, han ber en att hämta någon här och lämmna honom där, men det är inte som i GTASA, att du plockar upp människor på stan. R3 uppdrag alltså. Jag tycker faktiskt att det inte är någon större skillnad på Taxi uppdragen här och i de gammla spelen. Istället för att trycka R3 så ringer man Roman sedan är uppdragen typ som i tidigare spel fast lite mer avanserade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Nice Ännu senare i spelet blir firman bättre med Cadillac-kopia-bilen som taxi. När man flyttar till Algonquin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Jaga dem och döda dem. Det går väl bara att skadeskjuta dom? På uppdrag där man har varit tvungen att eliminera fiender har jag bara skadeskjutit fienderna vilket syns i statsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KrigareN Skrivet 3 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Snälla håll er till tråden. För övrigt så har jag provat stanna vid flera hållplatser med buss nu där det sitter folk men dom sitter bara kvar o glor. provat med alla knappar för att försöka öppna dörrarna till dom eller nåt. Tycker det e SKITKASST gjort av rockstar att inte kunna lägga till en sån liten sak som att kunna köra passagerare i buss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Vill bara säga att jag hade fel, man KAN göra "R3"/viligant uppdrag. Man får bara välja dem på annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KrigareN Skrivet 4 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Vill bara säga att jag hade fel, man KAN göra "R3"/viligant uppdrag. Man får bara välja dem på annat sätt. Huh vad menar du ? Kan man köra gula taxi:sar o få pengar för det? o bussar o plocka upp passagerare med dem ? Hur isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Huh vad menar du ? Kan man köra gula taxi:sar o få pengar för det? o bussar o plocka upp passagerare med dem ? Hur isåfall? Nej det finns vissa skillnader. Man trycker INTE på R3. Ska du göra Vigilante, tryck på L1 eller vad du nu använder när du sätter dig i en polisbil. Ska du köra Taxi, ring Roman. Observera att detta är lite annorlunda en vanliga R3-uppdrag i tidigare spel, och att man måste ha klarat ett ex antal uppdrag. Nej, bussar fungerar inte som några tjäna-pengar-grejer. Där går man väl snäppet too far? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts