Adrian G Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Han har inte så mycket att säga mer än att skillnaderna är så små att ingen version blir sämre och att man lätt vänjer sig vid dem. http://www.youtube.com/watch?v=fqDVLa2bnLQ...s3.pspfreak.de/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Som väntat. PS3 versionen är lite bättre men man märker inte så mycket av det om man inte spelat båda versionerna mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 (redigerad) IGN insider, sexy *rawr* Återkommer när jag sett den. ___ Edit: Den var bra. verkar inte vara några större skillnader. Redigerad 28 april, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Inga problem. Jag lirar på 360 och SiXaXis verkar inte vara någonting för mig. Jag menar, det verkar inte vara speciellt bra, annat än för helikoptern. Jag läste någon stans att det möjligtvis är fler pedestrians och lite mindre buggar i PS3versionen. Det är ingenting jag vet någonting mer om dock. Hoppas inte det med peds stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Är det in-game lir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Är det in-game lir? Ja men det är mest snacket som är jämnförelsen. Dom har Ps3 och Xbox 360-bild side to side fast det visar egentligen ingenting speciellt då; 1: Filmen är på YouTube vilket inte ger den bästa kvalliten (även om "haxxet" &fmt=18 läggs till efter url'en). 2: Klippen är alltid hela klipp som ligger side by side, och klippen är inte identiska även om dom följer ett mönster över hur man åker och liknande, så splitscreen Ps3/360 funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Och jag vill ju ha det till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts