Tobbzone Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Ja min fråga är om någon vet nått om man kan ha pansarvagn på gta? Och även om lastbilarna kan ha släp? Om det är någon som vet nått så är jag tacksam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Pansarvagn har de sagt att det inte finns. Lastbilar med släp tvivlar jag starkt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Pansarvagn har de sagt att det inte finns. Lastbilar med släp tvivlar jag starkt på. Har de? Det ända jag vet är att de har sagt att Pansarvagnar inte dyker upp vid hög wantedlevel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Vore kul att leka Goldeneye i IV, men tvivlar dock på att stridsvagnar kommer finnas med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Vore kul att leka Goldeneye i IV, men tvivlar dock på att stridsvagnar kommer finnas med. Jag skulle bli förvånad om det inte finns typ en undan gömd på ett svårt ställe t ex inne på en militärbas eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag skulle bli förvånad om det inte finns typ en undan gömd på ett svårt ställe t ex inne på en militärbas eller liknande. Vad är det för mening med att ha en enda stridsvagn i spelet som bara går att få tag på på en plats? Vore lite skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Vad är det för mening med att ha en enda stridsvagn i spelet som bara går att få tag på på en plats? Vore lite skumt. Vore inte första gången i ett GTA-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag skulle bli förvånad om det inte finns typ en undan gömd på ett svårt ställe t ex inne på en militärbas eller liknande. Det låter inte särskilt sannolik. Jag tror dock att det kanske kommer finnas en pansarvagn någonstans i slutet av storyn när (om?) Niko tagit över nästan hela LC och bara har några uppdrag kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dorikin Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Skulle inte finnas någon pansarvagn enligt en intervju för ca en månad sedan. Men det är nog bäst att helt enkelt vänta och se! Ang. långtradare, finns det inte en bild från IV nånstans på en lastbil där man kan skymta ett släp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 30 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Skulle inte finnas någon pansarvagn enligt en intervju för ca en månad sedan. Men det är nog bäst att helt enkelt vänta och se! Ang. långtradare, finns det inte en bild från IV nånstans på en lastbil där man kan skymta ett släp? Ingen aning. Har provat att koppla på ja men det går la inte nå bra de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts