SweBay Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Gör bara en kul undersökning genom att kolla hur många som kommer stå och köa nu inatt på GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Gör bara en kul undersökning genom att kolla hur många som kommer stå och köa nu inatt på GTA IV. Jag hitta ingen affär i karlstad som skulle ha natt öppet så jag får skolka lite imöra och köpa mitt gta 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 ja och 2-3 kompisar till ska till nattöppet på corestore! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SweBay Skrivet 28 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 ja och 2-3 kompisar till ska till nattöppet på corestore! vart ligger corestore? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Ska på nattöppet på GAME i Örebro!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SweBay Skrivet 28 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Ska på nattöppet på GAME i Örebro!! någon som vet om alla game affärer har nattöppet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fyrkantig_boll Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag drar till webhallen typ 22:30 eller 23 ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 någon som vet om alla game affärer har nattöppet? Ring till närmsta och fråga. Dock så är det som så att bara de som förbokat spelet och blivit uppringda av GAME och blivit givna nummer kan köpa det inatt, iaf i Örebro. Min ring och hör för säkerhets skull... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gasoline Kiss Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 (redigerad) Skippade skolan i dag för att förhandsboka spelet på EB Games. Jävla tur hade jag för det fanns ett ex kvar!! Ren fucking lycka! Ska åka in med en polare och hämta det vid tolvslaget. Redigerad 28 april, 2008 av Gasoline Kiss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 jag hämtar ut det innan jag börjar skolan imorrn. orka köa... förhandsbokat FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Bara tre och en halv timma kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Grattis till er som får spelet ikväll! En annan väntar på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Men hallå lixåmh! Klart man ska vara på nattöppet! GAME i Malmö blir det för mig. Fler som ska vara där? Dom öppnar 00 men dom som ringde för att kolla om man fortfarande ville ha spelet sa att det inte var lönt att komma innan 01 då det skulle vara så lång kö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Dubbelpost vilket kanske inte är så bra men.. Vart är alla? Snart dags att gå och ställa sig i kön ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Dubbelpost vilket kanske inte är så bra men.. Vart är alla? Snart dags att gå och ställa sig i kön ju! Står och köar? HAH. Du är längst bak i kön nu. blabla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Det är synd att man inte bor nära någon butik som har nattöppet. Hade utan tvekan gått annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Drar om 25 minuter. Kvart över alltså =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Drar om 25 minuter. Kvart över alltså =) JAAAG VILL OCKSÅ! Men jag har Nationella på morgonen, så jag måste nog sova snart för att vara utvilad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Nu är det dags att dra till Örebro, see 'ya on the other side! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 JAAAG VILL OCKSÅ! Men jag har Nationella på morgonen, så jag måste nog sova snart för att vara utvilad. vi med nationella har de inte lätt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts