SilentViper Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Som de flesta gör så väntar ja på en PC version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Jag väntar på Yahtzees recension. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Jag väntar på Yahtzees recension. Det är det effektivaste sättet att få veta vad som är dåligt med alla storspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) Måste vänta en vecka till ,tills vi far till stan. Redigerad 29 april, 2008 av ViolentLag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Jag köper nog en PS3 ändå. Jag har råd och det blir inte jättedyrt om pappa vill betala för bluray-spelaren. Väntar nog tills alla terminsprov är slut och sådant, har redan legat på latsidan för mycket nu i vår. Sen ska jag spela dygnet runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) Jag väntar också, på att köpa e PS3. Jag vet inte varför det inte har blivit gjort hittills. Priset är inget problem, men ändå är det nåt som "tar emot", eller hur man ska säga. Måste faktiskt försöka få tag i en PS3 nu inom de närmsta veckorna, sedan blir det GTA IV hela halva sommaren. Redigerad 29 april, 2008 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts