R2D2 Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag har ingen PS3 eller XBOX 360. Jag är inte överhypad inför GTA IV-releasen men jag är samtidigt väldigt imponerad av det jag ser. Blir sugen på att köpa en 360 (eller PS3 om pappa vill betala mellanskillnaden för att få blu-ray-spelare). Vem mer gör som jag? Väntar ett tag och ser om folk inte är lika nöjda om två veckor när all hype har lagt sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Ja, jag väntar på PC release. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag kommer få vänta tills nästa leverans efter releasen men det är okej, jag kan vänta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag tänker precis som du, tycker spelet verkar kanon-najs och vill egentligen köpa mig ett Xbox 360 men det är ändå något som tar emot. Jag får se om jag skaffar mig x-360 senare eller om det kommer till PC (hoppas jag har en bättre dator vid det laget!), annars så kommer jag väl helt enkelt att "missa" hela spelet. Men det känns ändå inte så tråkigt som jag hade trott att det skulle göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag tänker precis som du, tycker spelet verkar kanon-najs och vill egentligen köpa mig ett Xbox 360 men det är ändå något som tar emot. Jag får se om jag skaffar mig x-360 senare eller om det kommer till PC (hoppas jag har en bättre dator vid det laget!), annars så kommer jag väl helt enkelt att "missa" hela spelet. Men det känns ändå inte så tråkigt som jag hade trott att det skulle göra. Precis så känner jag. Det är otroligt överhypat och precis så bra är det nog inte, men det känns ändå jävligt surt att inte ha det imorgon eftermiddag. Jag har börjat spela GTA 3 igen dock Det är faktiskt kul och lite nostalgiskt, särskilt nu när man förstår hela storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Precis så känner jag. Det är otroligt överhypat och precis så bra är det nog inte, men det känns ändå jävligt surt att inte ha det imorgon eftermiddag. Jag har börjat spela GTA 3 igen dock Det är faktiskt kul och lite nostalgiskt, särskilt nu när man förstår hela storyn. ehm ja den var så ju svårbegriplig.. *blink* blink* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 ehm ja den var så ju svårbegriplig.. *blink* blink* Snarare alla uppdragsnamn, 100% av dialogerna och alla fula referenser överallt. Själva storyn är lätt ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eddy Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag har ingen PS3 eller XBOX 360. Jag är inte överhypad inför GTA IV-releasen men jag är samtidigt väldigt imponerad av det jag ser. Blir sugen på att köpa en 360 (eller PS3 om pappa vill betala mellanskillnaden för att få blu-ray-spelare). Vem mer gör som jag? Väntar ett tag och ser om folk inte är lika nöjda om två veckor när all hype har lagt sig. hade du haft ps3 eller xbox hade du inte "väntat" tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Pallrar iväg och köper en PS3 i morgon och hämtar spelet på posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 När man tänker efter så har GTA gått i en helt ny riktning och är inte lika mycket humor som VC och SA utan mer verklighetstroget... det är både synd och bra. Jag hade dock föredragit ett lite mer humoristiskt IV, menmen... vi får se vad jag säger när jag har facit i hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 När man tänker efter så har GTA gått i en helt ny riktning och är inte lika mycket humor som VC och SA utan mer verklighetstroget... det är både synd och bra. Jag hade dock föredragit ett lite mer humoristiskt IV, menmen... vi får se vad jag säger när jag har facit i hand. Det är fortfarande lite humor kvar av det lilla jag har sett från gameplay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 PC plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Det är fortfarande lite humor kvar av det lilla jag har sett från gameplay. Men det är mindre färglatt á la Vice City eller San Andreas. Fast sen är det ju så att NY är mindre färglatt än Miami och LA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Med tanke på alla recensioner i sjukt många tidningar så borde ni vekligen vara imponerande. Spelet har fått 10/10 av otroligt många speltidningar. Vad jag ser som störst betydelse är recensionen av IGN. 10/10 i alla underbetyg och kallats ett av världens bästa spel -> Länk till nyheten på GTAnytt. Vad jag tycker ni borde göra är precis som du beskriver det. Vänta en sisådär två veckor och om ni fortfarande är sugna på att spela så borde ni naturligtvis köpa en konsol och spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag kommer tvinga någon annan köpa det, alternativt erbjuda att betala hälften och sedan ockupera deras spelmaskin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag kommer tvinga någon annan köpa det, alternativt erbjuda att betala hälften och sedan ockupera deras spelmaskin. Som jag gör. Gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag måste vänta till nästa leverans innan jag får mitt. Nån som vet hur lång tid det tar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pungsmiskarn Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 jag köpte xbox i vintras endast för gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Äsch, det kommer på PC, just you wait. Sen är det klart att hypen just nu är överdrivet stor, vi som har varit med ett tag har sett det här förut. Stor förväntan som når ett klimax och som sen ebbar ut efter ett tag. Om några veckor eller några månader är IV inte så speciellt längre, därmed absolut inte sagt att det kommer att betraktas som ett dåligt spel men nyhetsvärdet försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Jag kommer skaffa PS3 till sommaren så det blir då jag får spela IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts