Crusader Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Vilken trailer är din favorit och vilken är din andra favorit och 3:e? Sedan kan ni, om ni vill, skriva vilken som är sämst också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Första trailern sög röv, men tvåan tycker jag var skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag stod mellan 2:a och 5:e som 3:e val. Första trailern var bra när den kom som teaser men nu, med de andra, så känns den inte så värst bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 1: Andra trailern 2: Första trailern 3: Trejde trailern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 (redigerad) iVOTE: 3 4 2 @ vicecitylife PHAIL med textstorleken Redigerad 28 april, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 PÅ TREDJE PLATS:TRAILER 2.PÅ ANDRA PLATS:TRAILER 4.PÅ FÖRSTA PLATS:TRAILER 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag tycker trailer 3 var bäst. Mycket fart i den, ryser vasr ända gång jag ser den. Trailer 4 var näst bäst. Mycket bra bild av spelet. Och trailer 5 fick bli 3:e för det var rätt mycket fart i det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Femman är bäst, ettan är självklart värd en andra plats och tvåan hamnar som nummer tre på listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 1an bäst, 3an nästbäst. De är de enda jag har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 1 2 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Första plats: Trailer 3 Andra plats: Trailer 2 Tredje plats: Trailer 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Första trailern var verkligen bäst. Den gjore ett kraftigt intryck på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 (redigerad) 3 2 1 +1 EDIT: Okej, kanske ska föregå med gott exempel istället... Trailer 3 var längst, häftigast och hade bäst soundtrack av alla. Helt enkelt en superb trailer jag sett om och om igen. Trailer 2 var absolut inget fel på, för musiken var kanon även i denna. Och åh, helikopterscenen! "I'm the one, who survived!!" - (kaboom) - "Get this done, and we'll talk!" - Grand Theft Auto IV. Trailer 1 var speciell just för att man fick veta var det skulle vara, men som trailer är den inte så mycket mer än ljussättning (som iofs inte vill säga lite!). Redigerad 28 april, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Trailer 1 Trailer 2 Trailer 5 Första trailern är obeskrivbar. Känslan, GTAnytt-chatten, MSN-konversationen, väntandet. När R* hemsida kraschade. Hur vi inte verkligen visste ingenting. Och vilken trailer. Oj, vilka minnen man får av den. Den är så djup, den presenterar oss en helt ny värld! Fantastisk. Som tvåa tog jag trailer nummer två. Dels för att de hade en riktigt bra låt i bakgrunden och ett bra tema. Man fick se mer av staden och den var riktigt bra. Som trea tog jag den senaste om Niko. Den är även den jättebra. Har dock bara sett den i LOWres, men ändå. Jag gillar den nästan mer än trailer 2, men ändå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Som trea tog jag den senaste om Niko. Det är inte "den officiella trailer 5", bara ett videoklipp ur mängden på IV-sidan. Länka, så jag vet att vi pratar samma film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Det är inte "den officiella trailer 5", bara ett videoklipp ur mängden på IV-sidan. Länka, så jag vet att vi pratar samma film! Ah, jag vet inte vilken. Jag kommer heller inte ihåg vad den hette. Men just ja, den handlade inte om Niko utan det är trailer 5. Bläh vad sluddrig jag är. Har just vaknat. Men det är ja den där videon/trailern börjar med att Niko stiger av "Platypus". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasty Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 (redigerad) När man såg den första trailern tyckte man bara, wow! Eftersom vi inte tidigare sett någonting ur spelet så såg man staden introduceras och själva huvudkaraktären. Inget speciellt med första trailern men en väldigt bra teaser med bra soundtrack. Tredje trailern var två minuter fylld med action och nu förstår vi verkligen att Niko är en badass, eller det verkar så i alla fall. Vi ser också fegisen Roman som uppför sig mesigt och så vidare. Trean är en riktig bra trailer med den bästa soundtracket av de fem trailersen. Den fjärde trailern hade sämst musik, garanterat. Men scenerna var otroligt bra och man sitter som klistrad framför skärmen. Ingen tråkig stund ur denna trailer. Ett bra tips är att kolla fjärde trailern utan ljud och kolla alla actionscenerna och sedan kolla på exempelvis den tredje trailern. Då verkar det vara mer fart i den fjärde trailern. Min lista: 1: Trailer nummer 3 2: Trailer nummer 4 3: Trailer nummer 1 Redigerad 28 april, 2008 av Rasty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Trailer 1 är helt klart bäst. Varför? Ja, det var den första trailern vi fick se, vi fick den första informationen om spelet, vi fick se det allra första av staden. Sedan musiken, oj vad mäktig den är, den passar perfekt med alla scener, och när man hör Niko prata med hans härliga brytning. Jag kunde bara inte sluta se på den, jag tror jag såg den 15-20 gånger efter varandra. Den är bara så otroligt underbar. Sedan kommer trailer 2 på andra plats och på tredje plats, just det, trailer 3. Fyran helt klart sämst, femte trailern får en fjärde plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts