andh Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Hoppas verkligen det. Det hade varit jättekul. Paket brukar ju ta 2 dagar men kanske har vi tur då. Paket tar oftast 1 dag om det skickas runt innan 4. Inte direkt ovanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 28 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Paket tar oftast 1 dag om det skickas runt innan 4. Inte direkt ovanligt. haru också bokat där ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Paket tar oftast 1 dag om det skickas runt innan 4. Inte direkt ovanligt. OK, för det brukar stå 2-7 dagar på paket och 1-2 dagar på brev (vanliga spel skickas som brev). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stincon Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 bokade på giganten idag, ska hämta det imorrn eftersom att jag bor nära. stod på hemsidan att det skulle ta två timmar tills jag kunde hämta ut det efter att jag bokat. tvivlar på det eftersom att de släpps imorrn. billigt är det iaf med sina 399pix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 bokade på giganten idag, ska hämta det imorrn eftersom att jag bor nära. stod på hemsidan att det skulle ta två timmar tills jag kunde hämta ut det efter att jag bokat. tvivlar på det eftersom att de släpps imorrn. billigt är det iaf med sina 399pix. Därför så många avskyr och inte litar på ElGiganten, tror jag, för de är aldeles för billiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stincon Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Därför så många avskyr och inte litar på ElGiganten, tror jag, för de är aldeles för billiga. haha, var ju samma sak med gears of war, också 399kr vid release. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Synd bara att elgiganten har en policy så man inte får köpa spelet om man inte är 18+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Vid 5 tiden i morse var den sorterad i Malmö. Möjligen kan det hända att den verkligen kommer med 13-14 posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 DEN ÄR HÄÄÄÄÄÄÄR!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 29 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 DEN ÄR HÄÄÄÄÄÄÄR!!!!!!!!! japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts