Youppi Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SweBay Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 det går inte att förboka på elgiganten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag har. Synd att man, tillsammans med de flesta som förbokat SE, får vänta tills Onsdag men billigt var det iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Gick inte att förhandsboka på elgiganten i Norrköping iallafall, utan det är först till kvarn som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 399 kr kostar det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Förhandsbokade det på cdon. Dyrt och bra. Har nyss fått ett mail och får förhoppningsvis spelet i morgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Gick inte att förhandsboka på elgiganten i Norrköping iallafall, utan det är först till kvarn som gäller! Det är bara Special Editin som gick att förboka och bara över Internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SweBay Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Gick inte att förhandsboka på elgiganten i Norrköping iallafall, utan det är först till kvarn som gäller! samma sa dom här i Göteborg :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Gick inte att förhandsboka på elgiganten i Norrköping iallafall, utan det är först till kvarn som gäller! samma i karlstad Jag får skolka från skolan imöra lite de öppnar 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 28 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 men hallå? jag snackar om specialversionen på www.elgiganten.se, inte i butik... jaja jag fick iaf mitt mail idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 men hallå? jag snackar om specialversionen på www.elgiganten.se, inte i butik... jaja jag fick iaf mitt mail idag Jag fattade iallafall. Hoppas nu mailet betydde de skickade det idag och inbte bara att de skickat uppgifter till Posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 28 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag fattade iallafall. Hoppas nu mailet betydde de skickade det idag och inbte bara att de skickat uppgifter till Posten. Hur är det för din del då? .... hur vet du att du får på onsda? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Hur är det för din del då? .... hur vet du att du får på onsda? :/ Det vet jag inte men paket brukar ta 2 dagar och om de skickar idag så borde det kunna komma på Onsdag. Men som sagt, beror på om de verkligen skickar idag och verkligen är snabbast i Sverige som de påstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 28 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Det vet jag inte men paket brukar ta 2 dagar och om de skickar idag så borde det kunna komma på Onsdag. Men som sagt, beror på om de verkligen skickar idag och verkligen är snabbast i Sverige som de påstår. Så du har fått mail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag fattade iallafall. Hoppas nu mailet betydde de skickade det idag och inbte bara att de skickat uppgifter till Posten. Den enda som fattade visst . Jag uppfattade inte frågan riktigt, trodde han mena själva spelet ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Så du har fått mail? Jepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 28 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jepp. intressant info från elgiganten är att dom har skickat ut ALLA sina spel idag klockan 14:30. och att om man inte bor ute på landsbygden eller i norrland så bör man få det imorgon. spelen är skickade från sthlm btw. woho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 intressant info från elgiganten är att dom har skickat ut ALLA sina spel idag klockan 14:30. och att om man inte bor ute på landsbygden eller i norrland så bör man få det imorgon. spelen är skickade från sthlm btw. woho ALVAR!!! Har du ringt och frågat dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 28 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 ALVAR!!! Har du ringt och frågat dem? JA! ja ringde posten och elgiganten..... och om du kollar din kolliID på www.posten.se nu så ska du se att det är sorterat och klart!! så det är väldigt troligt att vi får det imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 JA! ja ringde posten och elgiganten..... och om du kollar din kolliID på www.posten.se nu så ska du se att det är sorterat och klart!! så det är väldigt troligt att vi får det imorgon Hoppas verkligen det. Det hade varit jättekul. Paket brukar ju ta 2 dagar men kanske har vi tur då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts