SimonJ Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Jag vill att de gör GTA San Andreas Stories. Jag tvivlar på att R* kommer utveckla nåt San Andreas Stories. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Är det bara jag som tycker att Chicago vore den ultimata GTA-staden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Är det bara jag som tycker att Chicago vore den ultimata GTA-staden? Sa typ samma sak till en polare för några år sedan! Han bara skrattade och svarade "Orka springa runt i Chicago!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Sa typ samma sak till en polare för några år sedan! Han bara skrattade och svarade "Orka springa runt i Chicago!" Atmosfären där är ju underbar. Skulle vara ännu bättre om man fick med landsbyggden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Är det bara jag som tycker att Chicago vore den ultimata GTA-staden? Kan du förklara varför? Fattar inte riktigt varför just Chicago. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Tycker det är för mycket upprepning från rockstars sida ... GTA VC = Miami = VC Stories GTA 3 = New York = Liberty city stories = New York = GTA 4 (damn ) Visst, Las Vegas, LA och San Francisco är ju roliga men vill jag ha dom i nästa GTA också eller vill jag ha något annat? Typ Chicago eller Tokyo? Omväxling FTW! Någon annan som vill ha chicago: http://www.gtachicago.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Tycker det är för mycket upprepning från rockstars sida ... GTA VC = Miami = VC Stories GTA 3 = New York = Liberty city stories = New York = GTA 4 (damn ) Visst, Las Vegas, LA och San Francisco är ju roliga men vill jag ha dom i nästa GTA också eller vill jag ha något annat? Typ Chicago eller Tokyo? Omväxling FTW! Någon annan som vill ha chicago: http://www.gtachicago.com/ Jag skulle vilja se ett GTA Chicago . Men inte GTA Tokyo . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 (redigerad) Men tänk på ett nytt upplägg: Du är i den FINA staden Tokyo, Dras in i några coola gatugäng och gör lite småbrott, börjar få fler kontakter inom olika kretsar som till slut leder upp till någon maffia. Använder smidiga kampsports slag ist för den överdrivet stora högen onödiga vapen från tidigare GTA (men det ska ju finnas ganska många vapen kvar att leka med). I staden finns gott om folk och det bildas köer för att korsa gatorna, i spelhallarna spelas konstig munter musik och skolungdomarna spelar efter en lååång skoldag. belysningen kan liknas vid Las Vegas i vissa områden. Istället för tråkiga amerikanare och choppers finns det gott om Skylines, Chasers, RX-7:or, Silvias, Cefiros, Hachis, R1:or, Hayabusor, Fireblades och liknande. ( )I gränderna väntar Gängen med numchuks och liknande. Utanför staden Finns en landsbygd med berg täckta av växtlighet, ist för tråkiga streetraces får man köra touge-runs upp och ner för de krokiga bergsvägarna. Redigerad 12 juli, 2008 av påskharen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Men tänk på ett nytt upplägg: Du är i den FINA staden Tokyo, Dras in i några coola gatugäng och gör lite småbrott, börjar få fler kontakter inom olika kretsar som till slut leder upp till någon maffia. Använder smidiga kampsports slag ist för den överdrivet stora högen onödiga vapen från tidigare GTA (men det ska ju finnas ganska många vapen kvar att leka med). I staden finns gott om folk och det bildas köer för att korsa gatorna, i spelhallarna spelas konstig munter musik och skolungdomarna spelar efter en lååång skoldag. belysningen kan liknas vid Las Vegas i vissa områden. Istället för tråkiga amerikanare och choppers finns det gott om Skylines, Chasers, RX-7:or, Silvias, Cefiros, Hachis, R1:or, Hayabusor, Fireblades och liknande. ( )I gränderna väntar Gängen med numchuks och liknande. Utanför staden Finns en landsbygd med berg täckta av växtlighet, ist för tråkiga streetraces får man köra touge-runs upp och ner för de krokiga bergsvägarna. Uhm say what? Amerikanska bilar är bland det roligare. Men annars är idéen relativt bra, enda problemet är väl att alla invånare skulle tala någon sorts engelska, vilket inte passar in särskilt bra med tanke på att det skulle utspelas i Japan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Men tänk på ett nytt upplägg: Du är i den FINA staden Tokyo, Dras in i några coola gatugäng och gör lite småbrott, börjar få fler kontakter inom olika kretsar som till slut leder upp till någon maffia. Använder smidiga kampsports slag ist för den överdrivet stora högen onödiga vapen från tidigare GTA (men det ska ju finnas ganska många vapen kvar att leka med). I staden finns gott om folk och det bildas köer för att korsa gatorna, i spelhallarna spelas konstig munter musik och skolungdomarna spelar efter en lååång skoldag. belysningen kan liknas vid Las Vegas i vissa områden. Istället för tråkiga amerikanare och choppers finns det gott om Skylines, Chasers, RX-7:or, Silvias, Cefiros, Hachis, R1:or, Hayabusor, Fireblades och liknande. ( )I gränderna väntar Gängen med numchuks och liknande. Utanför staden Finns en landsbygd med berg täckta av växtlighet, ist för tråkiga streetraces får man köra touge-runs upp och ner för de krokiga bergsvägarna. Det skulle kunna bli bra, men det blir nog inte rätt GTA-känsla med Tokyo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sammy Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 mm...Vice City i FULL stad, lixom såsom GTA IV (Som Rockstar försökte göra mer New York aktigt) Så Vice City ska likna mer Miami! eller Tokyo vore kul! Yakuza`s eller så Chicago, både Vice,Tokyo å Chicago vore något! GTA V= GTA 5 GTA V= GTA Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 GTA: Detroit The drug city... Men seriöst, Jag håller med illousion... Tokyo skulle vara ett ganska bra ställe men som sagt man vill ha dom gamla, älskade ford mustanger '69 med hårda V8 motorer och så skulle det bli konstigt om alla invånare i staden snackade amerikanska/brittiska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Kan du förklara varför? Fattar inte riktigt varför just Chicago. Gillar atmosfären bara. Sedan är Chicago, eller var, gangstrarnas stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Skulle vara trevligt med ett nytt GTA i Vice City. Precis som GTA IV så ska det vara helt ny stad och helt nya karaktärer. Lämna förra generationens GTA-spel bakom sig. Eller kanske prova nåt helt nytt? Till exempel Hong Kong? Stor blomstrande metropol. Och det talas ju engelska om jag inte vet fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 (redigerad) Skulle inte förvåna mig, men ju fler gta-spel det kommer, ju sämre blir spelen. fast iförsig, om man kunde spela en ganster under ganstertiden skulle sitta bra jue:P Redigerad 19 juli, 2008 av Mateu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Skulle vara trevligt med ett nytt GTA i Vice City. Precis som GTA IV så ska det vara helt ny stad och helt nya karaktärer. Lämna förra generationens GTA-spel bakom sig. Eller kanske prova nåt helt nytt? Till exempel Hong Kong? Stor blomstrande metropol. Och det talas ju engelska om jag inte vet fel. Det hade varit nå't! Ett helt nytt Vice City, och som "landsbyggd" så har man Everglades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gasoline Kiss Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Enligt GameReactor så kommer nästa "riktiga" GTA-spel utspela sig i Rockstars version av Florida med Vice City som Miami och även en version av någon mer stad som jag inte minns namnet på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Enligt GameReactor Där slutade jag läsa förutsättningslöst och började istället tänka "ha, säkert!", även om allt vi vet pekar på just ett GTA IV: Vice City. Men GameReactor är ju kända för att sprida rykten de inte står för eller ens begriper är osanna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Enligt GameReactor så kommer nästa "riktiga" GTA-spel utspela sig i Rockstars version av Florida med Vice City som Miami och även en version av någon mer stad som jag inte minns namnet på. Där slutade jag läsa förutsättningslöst och började istället tänka "ha, säkert!", även om allt vi vet pekar på just ett GTA IV: Vice City. Men GameReactor är ju kända för att sprida rykten de inte står för eller ens begriper är osanna. Det stod i ryktesspalten i tidningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gasoline Kiss Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Det stod i ryktesspalten i tidningen. Okej, var inte alls säker på var i tidningen jag hade sett det men det slog mig att jag läst en liten notis i varje fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts