montago Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Tror ni det kmr ut ett nytt gta efter IV? Vill bara veta lite vad ni tkr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Hoppas att man är i Vice City i ett eventuellt GTA V. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Jag hoppas på en PC exklusiv version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Jag hoppas på en PC exklusiv version. Lolololol, cyprez vredesutbrott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Ett GTA i en 70-tals stad med den typen av musik. Eller ett i 60-talet. Med en passande stad typ Chicago. Mäst vill jag iallafall ha Country-side i nästa spel fast med lite mer livfullt än i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xtr3m3 Sudd3n Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Tror ni det kmr ut ett nytt gta efter IV? Vill bara veta lite vad ni tkr Vore konstigt om det inte gjorde det... Finns väl ingen anledning att sluta om det bara säljer mer och mer för varje gång.... Nästa Gta kommer nog äga rum i Kina och man kommer definitivt vara chip-choppare. Spelet kommer inte ha så mycket med explosioner och brudar att göra.. Utan det spelet kommer verkligen tänja på den nya Euphoria fysik motorn. Där spelet kommer handla mycket om stunts och slagsmål. Denna gång kommer man att vara med polisen och börja sin karriär som livvakt åt en känd person i Kina...ssn Vild gissning, men ja tror GTA-serien kommer få en tråkig vändning och inget kommer bli sig likt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dirthack Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Vore konstigt om det inte gjorde det... Finns väl ingen anledning att sluta om det bara säljer mer och mer för varje gång.... Nästa Gta kommer nog äga rum i Kina och man kommer definitivt vara chip-choppare. Spelet kommer inte ha så mycket med explosioner och brudar att göra.. Utan det spelet kommer verkligen tänja på den nya Euphoria fysik motorn. Där spelet kommer handla mycket om stunts och slagsmål. Denna gång kommer man att vara med polisen och börja sin karriär som livvakt åt en känd person i Kina...ssn Vild gissning, men ja tror GTA-serien kommer få en tråkig vändning och inget kommer bli sig likt Verkar extremt osannolikt eftersom spelet heter just GTA (Grand Theft Auto) som betyder bilkapning på svenska. Isånnafall skulle de få döpa om spelet, vore en alltför stor paradox för att överse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Kommer uppenbarligen att bli ett färgrikt och ljust ställe. Tror knappast R* bygger upp ett litet grått Chicago. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 (redigerad) Jag är rätt så säker på att det kommer ett till. det finns ju ganska mycket som saknas i GTA IV som gör att jag känner på mig att dem ville släppa ett najs next-gen GTA och samtidigt kunna spara in grejer till nästa spel, som t.ex. att kunna köpa hus, garage, mer vapen, nya fordon som vatten skoter eller liknande. det finns ingen chans att det som finns i GTAIV är det enda R* kunde komma på. Dem sparar material tills nästa så kommer det säkert sälja ännu mer Redigerad 13 maj, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Tror ni det kmr ut ett nytt gta efter IV? Vill bara veta lite vad ni tkr (w00t) Jag tror det kommer ett nytt GTA, men inte än på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag tror det kommer ett nytt GTA, men inte än på länge. Skulle vara kul med ett gta-mmo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Skulle vara kul med ett gta-mmo. FAAN VA COOLT SÅ KAN MAN RAIDA!!!! FAST I GTA!!!! OMGOMGOMGOMG!!!!! FAN VA NICE!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 (redigerad) Skulle vara kul med ett gta-mmo. Jag hörde för länge sen att R* hade planer på ett GTA online. Det var som sagt länge sen, men det skulle vara coolt. Redigerad 14 maj, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 (redigerad) Klart det kommer ett nytt spel efter hoppas att man får vara i Tokyo då. EDIT: ett läge så man kan köra splitscreen skulle cvara coolt Redigerad 21 maj, 2008 av påskharen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Klart det kommer ett nytt spel efter hoppas att man får vara i Tokyo då. EDIT: ett läge så man kan köra splitscreen skulle cvara coolt TOKYO!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 TOKYO!? Tokyo is the shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flesh-n-Bone Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Jag vill att de gör GTA San Andreas Stories. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjottahejti Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Om man gjorde om Vice City som man gjorde med Liberty City och gjorde det ännu mer likt Miami skulle det nog kunna bli ett väldigt snyggt spel. Om de gjorde ett sådant spel måste det släppas till PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arwid Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Tror inte att R* skulle skapa ett nytt GTA som inte utspelar sig i USA, dom älskar ju verkligen att håna den amerikanska "kulturen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts