Jazz Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 (redigerad) Nu är det söndag och GameTrailers har äntligen släppt sin efterlängtade videoreview av GTA IV samt en hel drös med andra videor, fyllda med gameplay. Nu är det så att vissa av oss inte vill titta på filmerna eftersom vi vill uppleva det själva, men jag är väldigt säker på att vi (i alla fall jag) vill höra om vad GameTrailers tycker och vad som visas i filmerna. http://www.gametrailers.com/game/2924.html Även IGN har släppt en ny radda med videor, antagligen samma: http://uk.media.xbox360.ign.com/media/827/827005/vids_1.html Redigerad 27 april, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Åh! vill se, men ändå inte SKA vänta tills jag fått mitt eget exemplar I HAVE TOO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 helvete va bra filmer!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Information om Nico. This isn't the case of Nico. He is more human. Showing empathy, sympathy and fearless loyalty. Jävlar så nice! Inte allt för lik Claude i allafall. Mer lagomt, tydligen. ''Where's our money?'' - I don't know. I didn't rob you.'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Det ser ju onekligen bra ut det där. Det enda negativa är väl att spelet tydligen är ganska lätt ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 (redigerad) Det ser ju onekligen bra ut det där. Det enda negativa är väl att spelet tydligen är ganska lätt ... Det är faktiskt ett ganska intressant område. Var går gränsen mellan för lätt och för svårt? Redigerad 27 april, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Alltså... Fittjävel vad mycket jag vill ha spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rubenstein Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 fyfan va grymt när han är full haha det ser jag fram emot att leka med!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Nu är det söndag och GameTrailers har äntligen släppt sin efterlängtade videoreview av GTA IV samt en hel drös med andra videor, fyllda med gameplay. Nu är det så att vissa av oss inte vill titta på filmerna eftersom vi vill uppleva det själva, men jag är väldigt säker på att vi (i alla fall jag) vill höra om vad GameTrailers tycker och vad som visas i filmerna. http://www.gametrailers.com/game/2924.html Ååh, på 4:23, kolla på den svarta sedanen. En Cadillac från 1978. Sånd har vi haft, saknar den verkligen. On topic nu, ser fram emot att köra 78:an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts