Johan11414 Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 (redigerad) Hej. Jag undrar om det är någon vet om man kan ändra lönen på alla uppdrag t ex: Man kan köra buss och få 5$ / person men skulle vilja ändra det till 100 eller mer. Jag kan få mycket pengar snabbt om jag vill fuska. Är tacksam för svar. MVH Johan11414 Redigerad 27 april, 2008 av Johan11414 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Använd en trainer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Hej. Jag undrar om det är någon vet om man kan ändra lönen på alla uppdrag t ex: Man kan köra buss och få 5$ / person men skulle vilja ändra det till 100 eller mer. Jag kan få mycket pengar snabbt om jag vill fuska. Är tacksam för svar. MVH Johan11414 Japp man kan ändra lönerna.. Om man har kunskap med en SCM editor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts