.ZixX Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 (redigerad) Stämmer det värkligen att man kan lägga vapen(etc.) i bagage-luckorna? Det värkar inte finnas någon som helst källa på det här? Kan inte någon som har laddat ner det värkligen verifiera(stavning) detta? Skulle få mig att sova bättre på nätterna. Redigerad 27 april, 2008 av .ZixX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 (redigerad) Kolla i tråden "Levde Grand Theft Auto IV upp till dina förväntningar?", sida 2. EDIT: Kolla fillens spoilervarnade inlägg på sida 2, första meningen, så får du svar på din fråga. Redigerad 27 april, 2008 av Fireinthehole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 27 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 (redigerad) Fitta , jag hade tänkt gömma Goldbergs kropp där och sedan eldat den med en cocktail bomb . No body, No murder. Jaja, jag får väl nöja mig med att stycka honom och skicka han på posten till den lokala tidningen. Zodiac-killer FTW! Redigerad 27 april, 2008 av Henkibojj Spoilertags, ffs. Regler finns och är klistrade - LÄS DEM! Nästa gång får du varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Schysst spoiler. Det är inte lätt att spoilermoderera ett forum när man inte själv har spelet. Jag kommer inte vara klar med spelet förrän om en vecka, och då lär jag ha fått hela spelet berättat för mig om det fortsätter på det här viset. Nästa gång får du varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 27 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 (redigerad) Schysst spoiler. Det är inte lätt att spoilermoderera ett forum när man inte själv har spelet. Jag kommer inte vara klar med spelet förrän om en vecka, och då lär jag ha fått hela spelet berättat för mig om det fortsätter på det här viset. Nästa gång får du varning. förlåt. missade det. Redigerad 27 april, 2008 av .ZixX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fillen Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 (redigerad) Man kan inte röra bagageluckan, man kan dock se personer efter gatorna som har öppnat bagageutrymmet och håller på och mekar där. Redigerad 27 april, 2008 av fillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Man kan inte röra bagageluckan, man kan dock se personer efter gatorna som har öppnat bagageutrymmet och håller på och mekar där. Äsch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts