Jazz Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 (redigerad) Jaha, då var det dags igen. GameSpot har nyligen lagt upp en officiell trailer. Det är enligt en mycket bra trailer trots att den inehåller en del klipp som visats innan. http://uk.gamespot.com/video/933037/618994...icial-trailer-5 Fan vad man blev slagen av GTA-känslan när han steg av Platypus. Vill en moderator vara vänlig och ta bort kommat efter "Den"? Redigerad 27 april, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Jag har som en känsla att jag sett den tidigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 det fanns inte så mycket nytt i den här trailern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Sämsta trailern hittils aja men snart släpps spelet :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Jag har som en känsla att jag sett den tidigare? Det är mycket bilder från den tredje trailern, själv tyckte jag att dne var väldigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Äntligen, ÄNTLIGEN fick jag höra vad jag alltid velat höra i varenda trailer hittills: Grand Theft Auto Four, rated M for Mature Annars var den inte så märkvärdig, men det lilla vi fick se av den nya apachehelikoptern var trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Äntligen, ÄNTLIGEN fick jag höra vad jag alltid velat höra i varenda trailer hittills: Annars var den inte så märkvärdig, men det lilla vi fick se av den nya apachehelikoptern var trevligt Är en Blackhawkhelikopter faktiskt, vet inte om Apache är med? Ska kolla den tredje trailern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Bra, jätte fuckin bra, får en bara att längta mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Åh, underbar. Jag kan knappt bärga mig. Herregud vad jag längtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Är en Blackhawkhelikopter faktiskt, vet inte om Apache är med? Ska kolla den tredje trailern. Hokay, men är inte polishelikoptern en Blackhawk och den som syns jättemycket i trailer 4 samt i trailer 3 (efter "Don't be ridiculous, you're being paranoid") är nån helt annan? Med "nya apachehelikoptern" menade jag att den "nya helikoptern" har ersatt apachens plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Det fanns ju som sagt några filklipp från både trailer 2 och 3, vilket var lite tråkigt. Kvalitén var lite dålig, annars var den helt okej. Inte den bästa av alla, men helt klart intressant och sevärd. Man blev ju lite hypad av den faktiskt. Scenen vid 00:23 när Niko och Playboy X står och snackar, där kände jag på nåt sätt verkligen den sanna GTA-känslan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Det här kan nog vara den bästa trailern. Mest känsla i den här tycker jag. De andra har mest varit avslöjande om vad som kommer och hur det ser ut. Den här förmedlade mer känsla, iaf till mig. Hoppas verkligen att jag kan få spelet på releasedagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Det är mycket bilder från den tredje trailern, själv tyckte jag att dne var väldigt bra! Vilken trailer såg ni? För den 5:e trailern jag såg hade bara precis 2 småklipp på någon sekund från Trailer 3 och hade mest nytt. Sedan var där några ljudklipp från trailer 3 men annars var typ allt nytt. Underbar känsla i den iallafall, riktigt bra trailer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Scenen vid 00:23 när Niko och Playboy X står och snackar, där kände jag på nåt sätt verkligen den sanna GTA-känslan. Jag såg trailern igen, inför "Vilken är din favorit trailer"-pollen. Jag håller verkligen med dig. Det var verkligen äkta GTA-känsla där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Någon som råkar veta vad låten som spelas heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts