Foo Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag ska köa vid GAME Nova Lund 01:00 inatt för orginalpaketet till PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 (redigerad) Jag ska köa vid GAME Nova Lund 01:00 inatt för orginalpaketet till PS3 Surt läge för dig, då det inte finns en GAME-butik, vare sig vid, eller i Nova... Jag skall dock in till GAME i stan och kan köpa ett ex. Kan köpa ett till dig med med ett visst pålägg, om du vill... Redigerad 28 april, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Jag köper det till PC som vanligt. Men om det nu inte kommer så blir det självmord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php...s&&ref= Vad har hänt med denna GTA PS3-bundle på Discshop? Går ej boka och release är ju idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts