SilentViper Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Vet inte om detta passar här. --- När jag ska starta Gothic 2 så får ja detta "Conflict: a hook process was found. Please deactivate all Antivirus and Anti-Trojan programs and debuggers." Och ja har testat stängt av mitt NOD32 Se bild: Skulle behöva snabbt svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Vet inte om detta passar här. --- När jag ska starta Gothic 2 så får ja detta "Conflict: a hook process was found. Please deactivate all Antivirus and Anti-Trojan programs and debuggers." Och ja har testat stängt av mitt NOD32 Se bild: Skulle behöva snabbt svar Ladda inte hem spel så ska du se att det fungerar! Antar detta eftersom han kör daemontools och den kör man inte utan en anledning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Ladda inte hem spel så ska du se att det fungerar! Antar detta eftersom han kör daemontools och den kör man inte utan en anledning! Han skrev aldrig att han hade laddat hem det. Han kan lika gärna ha köpt det och vill spela utan skiva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Han skrev aldrig att han hade laddat hem det. Han kan lika gärna ha köpt det och vill spela utan skiva? kan och kan. man kan göra allting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Ladda inte hem spel så ska du se att det fungerar! Antar detta eftersom han kör daemontools och den kör man inte utan en anledning! Jag kör daemontools trots att jag har flertalet köpta spel på min dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 kan och kan. man kan göra allting... Innocent until proven guilty? Eh? Eh? Uh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 kan och kan. man kan göra allting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts