Crusader Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Alla har vi väl hört saker som oroat oss eller vi blivit besvikna över? Själv så är jag mest orolig över bilstyrningen. Efter att journalister sagt att styrningen kommer vara som i Project Gotham Racing och att använda handbromsen får en inte att klara kurvorna. Det oroar mig riktigt mycket. För det första, jag HATAR PGR och dess styrning. Jag orkar inte med styrningen alls. Nu är jag orolig att GTA IV ska ha samma styrning och att det ska betyda att jag kommer föredra åka Taxi. Köra bil är ett av de roligaste jag vet i GTA och en usel styrning skulle sabba allt. Jag gillar den styrning som var i tidigare spel (Utom VCS där man helt tappade kontrollen över bilen i hög fart) och är orolig att de sabbat den med att göra den mer verklighetstrogen alá PGR med sitta bromsagasabromsagasa för att kunna svänga. Utöver det så är jag nöjd med allt. Visst, jag blev väldigt besviken när jag fick veta att County-delen inte skulle vara med men som tur är fick man veta det redan runt första trailern så det har jag vant mig vid. Sedan har jag varit lite småorolig att det ska vara för svårt att göra brottsliga saker men bara lite. Nej, utöver styrningen så är jag inte så orolig. Men styrningen oroar mig rätt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Att det inte skall finnas några flygplan/helikoptrar. Det är en stor del för mig, vill kunna köra in flygplan i byggnader, och i inget ont ananade männmiskor på trottoaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Jag vill ha samma bilfysik som i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Ett orosmåln angående GTA IV är att det kanske inte kommer till PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Vice. - Flygplan kommer inte finnas då det inte skulle passa in i en storstad. Helikopter kommer finnas ju. Crusader + Godfather - Jag vart också orolig över bilfysiken först. Men sen har jag läst på nätet att dom som laddat ner spelet (olojala mot Rockstar ) kommit in i styrningen ga snabbt. Det klickar liksom bara efter ett tag sen ska det kännas jättebra. Själv är jag inte direkt orolig över nånting.. Jag hoppas och tror på en fullvärdig uppföljare i spelserien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Ett orosmåln angående GTA IV är att det kanske inte kommer till PC! Det kommer, just wait. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Allt jag oroar mig för det är alla extrafunktioner dom pratar om, smådetaljer och sånt, att det ska vara dålig och slarvigt gjort. Tex spelfunktionerna i SA sög, och när man köpte dricka ur automater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Jag hoppas att det kommer att finnas många motorcyklar och liknande. Och ja, lite orolig över att det inte ska komma till PC, men det är bara att vänta och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Alla har vi väl hört saker som oroat oss eller vi blivit besvikna över? Visst, jag blev väldigt besviken när jag fick veta att County-delen inte skulle vara med Sedan har jag varit lite småorolig att det ska vara för svårt att göra brottsliga saker men bara lite. Nej, utöver styrningen så är jag inte så orolig. Men styrningen oroar mig rätt mycket. Att det inte skall finnas några flygplan Jag vill ha samma bilfysik som i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 (redigerad) Som vanligt att det inte är någon GTA-känsla. Det ska kännas att det är GTA-spel man spelar, ingenting annat. Edit: Att man inte kan använda pilknapparna när man styr. Inget jävla San Andreas analogspakar. Redigerad 26 april, 2008 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Att det inte skall finnas några flygplan/helikoptrar. Det är en stor del för mig, vill kunna köra in flygplan i byggnader, och i inget ont ananade männmiskor på trottoaren... Du behöver inte vara speciellt orolig. Jag har redan sett gameplay med hellikopter. Tycker helt olika med trådskaparen. Jag är mest rädd för att styrningen är för overklig (som i alla andra gta-spel) och att bilfysiken är dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 (redigerad) Editera för jag såg lite konstigt. Redigerad 26 april, 2008 av Soliman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kadotjes Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Att det inte skall finnas några flygplan/helikoptrar. Det är en stor del för mig, vill kunna köra in flygplan i byggnader, och i inget ont ananade männmiskor på trottoaren... Vice-terrorist/mujaheddin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Att tunnelbanetågen inte är körbara möjligtvis att storyn är för kort också men det tror jag ärligt talat inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Nya PGR styrning på bilar, tycker inte om realistiska spel .(utom några) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Vice. - Flygplan kommer inte finnas då det inte skulle passa in i en storstad. Helikopter kommer finnas ju. Håller verkligen inte med, halva nöjet med GTA SA var ju flygplanen. Speciellt stuntplanet, det dubbelvingade och besprutningsplanet Bajs att dom tar bort flygplanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Det är surt att dem tog bort flygplanen, annars verar det vara toppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 (redigerad) 1. Att bilar bara försvinner mitt framför näsan på en, eller om man parkerar en bil för att gå in i t.ex en affär sen när man kommer ut så har den försvunnit, som i Vice City, San Andreas bl.a. 2. Att folk hoppar ut framför ens bil när man kör som i Saints Row... Har inte hört något om detta så vet inte hur det ligger till, någon kanske kan berätta? Redigerad 26 april, 2008 av skez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Jag vill ha samma bilfysik som i SA. Me too Sen skulle de ju heller inte vara möjligt att ha egen musik och det skulle inte finnas cyklar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Det största orosmolnet är att storyn är för kort som någon nämnde. Eller att jag inte gillar den alls. Eller att den har ett dåligt slut. Utöver det är jag inte orolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts