Rawkfist Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 (redigerad) Jag tycker det är skitfränt att man kan spränga däcken om man gör burnouts för länge. Vad tkr ni är fränast i GTA IV? Det är inte så kul om man börjar avslöja detaljer i ett såhär tidigt skede, använd spoilers! //Whoopee Redigerad 26 april, 2008 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 (redigerad) Får väl först börja vänta med att få spelet dvs den 29:e innan man kan börja snacka om vad man gillar? Redigerad 25 april, 2008 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rawkfist Skrivet 25 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Får väl först börja vänta med att få spelet dvs den 29:e innan man kan börja snacka om vad man gillar? Vissa har redan spelat det, och visst kommer det komma fler glada överraskningar under spelets gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Det jag tror jag kommer vara nöjdast med är förmågan att köra från polisen. Jag älskade verkligen det i Saints Row och det verkar roligare här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rawkfist Skrivet 26 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Det jag tror jag kommer vara nöjdast med är förmågan att köra från polisen. Jag älskade verkligen det i Saints Row och det verkar roligare här. Ja det kommer en verklighets känsla spelet igenom skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Jag tycker det är ganska gay att spela GTA:IV innan det släpps. Dessutom tycker jag att alla som laddar hem spelet borde kastreras, vi är trotts allt på ett GTA forum. Som om att jag skulle gå till ett feministmöte och anonymt säga "hej jag är en våldtäcktsman"?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rawkfist Skrivet 26 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Jag tycker det är ganska gay att spela GTA:IV innan det släpps. Dessutom tycker jag att alla som laddar hem spelet borde kastreras, vi är trotts allt på ett GTA forum. Som om att jag skulle gå till ett feministmöte och anonymt säga "hej jag är en våldtäcktsman"?. Håller med dig till 100%, om det är nått bolag jag vill göra så att dom tjänar pengar så är det Rockstar Games Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Att tanka GTA IV är som att plocka en öppnad kondom på gatan. Man ska ha det i förpackningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rawkfist Skrivet 26 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Att tanka GTA IV är som att plocka en öppnad kondom på gatan. Man ska ha det i förpackningen. Det var en sjuk jämförelse men jävligt bra skrivet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Att tanka GTA IV är som att plocka en öppnad kondom på gatan. Man ska ha det i förpackningen. så rätt så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 (redigerad) Jag tycker det är ganska gay att spela GTA:IV innan det släpps. Helt klart, men är en äkta rikmans bög med rosa kläder på sig om man laddar ner IV. Redigerad 26 april, 2008 av gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Den saken jag fastnade för som jag tycker ska bli extra kul är detta(taget från IGN reviewen): "Enemies have a variety of AI protocols. Some are cowards (gotta love the fat cops running for the hills when you start killing the boys in blue), most try to avoid being shot by taking cover, and a few still stand in the open." Lite andra gobitar är ju som sagt att man verkligen kan fly från polisen och att det finns ett cover system. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoou Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Vet någon om man kan trimma bilarna som man kunde i SA? NItro osv, ska det finnas någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Vet någon om man kan trimma bilarna som man kunde i SA? NItro osv, ska det finnas någonstans? tror/hoppas inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Att tanka GTA IV är som att plocka en öppnad kondom på gatan. Man ska ha det i förpackningen. Så sjukt filosofiskt korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban380 Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Vet någon om man kan trimma bilarna som man kunde i SA? NItro osv, ska det finnas någonstans? Hans kusin Roman äger ju en värkstad tror jag, så 50/50 där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Hans kusin Roman äger ju en värkstad tror jag, så 50/50 där. Nepp, det är en taxifirma han äger. Jag kan inte minnas att det har sagts nåt om att man ska kunna göra det, och personligen så både tror och hoppas jag att det inte går heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rawkfist Skrivet 26 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Vet någon om man kan trimma bilarna som man kunde i SA? NItro osv, ska det finnas någonstans? Vafan köp Need For Speed eller Pimp My Ride, i GTA ska det inte va nått sånt skit bilarna går ju ändå till slut sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Vet någon om man kan trimma bilarna som man kunde i SA? NItro osv, ska det finnas någonstans? Nej, det går inte. Man kan heller inte ändra Nikos egenskaper (muskler etc), men man kan köpa/byta till nya kläder. Lägger till i FAQ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts