sirar Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Det verkar som de flesta gillar Metal Gear Solid 2. Jag undrar lite. 1 Är det många banor eller är man på en stor bana hela tiden? 2 Tar det lång tid att klara? 3 Kan man köra fordon? 4 Finns det många vapen? 5 Hur är styrningen? Är det som The thing att man måste trycka in en knapp (R1) för att sikta och skjuta, eller är det som Quake så att man kan sikta och skjuta hela tiden med R-Analog stick? 1.en stor bana (det är som ettan om du har spelat det) 2.näh det tar nästan ingen tid alls 3.näh inte vad jag vet 4.jah det finns ganska många vapen 5.när det gäller styrningen så måste man trycka på R1 för att det ska bli first person view, fast man kan skjuta utan att det blir first person view ungefär som ettan om du har spelat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Tony hawks pro skater 4 är jätte roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Getaway skit grymt !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Om du ska köpa metal gear solid 2 så tror jag att du måste spela metal gear för att förstå vem som är vem. mgs1 till ps1 är ju till och med bättre än mgs2 till ps2, trots att grafiken är fan så mycket sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 Det verkar som de flesta gillar Metal Gear Solid 2. Jag undrar lite. 1 Är det många banor eller är man på en stor bana hela tiden? 2 Tar det lång tid att klara? 3 Kan man köra fordon? 4 Finns det många vapen? 5 Hur är styrningen? Är det som The thing att man måste trycka in en knapp (R1) för att sikta och skjuta, eller är det som Quake så att man kan sikta och skjuta hela tiden med R-Analog stick? köp det mman klarar det fort men testa köra på svåraste sen utan skarpa skott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts