Soliman Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Dum som jag är har jag aldrig förbokat GTA IV här i Norrköping, varför vet jag inte. Men nu är det så att jag ringde till Game och dem sade att alla exemplar var slut och man skulle få vänta minst 1 månad (om man har tur) tills man kan köpa igen. Och dem sa att detta gällde hela Sverige! Om ni skulle veta någon hemsida man kan boka ifrån tex där det inte är SLUT så skulle jag vara tacksam om ni skrev det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
qpong Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 (redigerad) Alltså, kommer GTA vara slut i alla onoff siba osv? kan man inte tex kila in till någon pccity elgiganten etc innan dem öppnar bara? Redigerad 25 april, 2008 av qpong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 25 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Tja, enligt Game var GTA IV fullbokat i hela Sverige men det låter ju jävligt sjukt allså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Tja, enligt Game var GTA IV fullbokat i hela Sverige men det låter ju jävligt sjukt allså... Webhallen bland annat har Xbox360 versionen kvar, av GTA IV. PS3 sidan är fullbokad. Du kanske inte vill köpa från nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Tja, enligt Game var GTA IV fullbokat i hela Sverige men det låter ju jävligt sjukt allså... Elgiganten har erbjudande... GTA IV för 400kr på releasedagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 25 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Webhallen bland annat har Xbox360 versionen kvar, av GTA IV. PS3 sidan är fullbokad. Du kanske inte vill köpa från nätet? Jodå spelar ingen roll vart jag köper, men synd att det var just Xbox 360 exemplar som fanns kvar då jag personligen ska köpa ett PS3. Elgiganten har erbjudande... GTA IV för 400kr på releasedagen. Ska man då boka eller köpa på plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Dom kanske skrev så för att du inte skulle kolla runt på alla andra sidor, och sedan en månad senare (eller tidigare) köpa spelet på Game. Jag menar att dom inte vill förlora en kund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Dem har inte ens fått in spelet på GAME i lödde ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kadotjes Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Uppenbarligen har återförsäljarna nyligen fått någon form av info/besked om hur många ex dem kan förvänta sig att få hem till releasen alternativt så har dem redan fått sina leverenser i lager och kunnat stämma av mot kundstocken. I annat fall skulle dem inte slutat ta emot förhandsbokningar med löfte om leverans till den 29:e. Borde vara självklart att man bokade ett ex för länge sedan om man är pragmatiskt lagd, inget illa till er klantska**ar som inte insåg det för länge sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Intresseklubben, anteckna detta! Jag bokade mitt ex av GTA IV för några månader sedan och vet helt säkert att jag får mitt ex på releasedagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rawkfist Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Tja, enligt Game var GTA IV fullbokat i hela Sverige men det låter ju jävligt sjukt allså... Ja det är fullbokat hos game o hela sverige, du kan köpa/beställa från annan butik. Tror jag beställde mitt på cdon.com kmr inte ihåg men jag kmr få det på tisdag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Kommer alla affärer ha Tshirts att dela ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 26 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Dom kanske skrev så för att du inte skulle kolla runt på alla andra sidor, och sedan en månad senare (eller tidigare) köpa spelet på Game. Jag menar att dom inte vill förlora en kund. Ne de sant, dom vill behålla mig som kund möjligen Ja det är fullbokat hos game o hela sverige, du kan köpa/beställa från annan butik. Tror jag beställde mitt på cdon.com kmr inte ihåg men jag kmr få det på tisdag iaf Jag får väl spana in cdon.com då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hallis Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Dem har inte ens fått in spelet på GAME i lödde ens. Har dem inte ? men iofs kommer inte dem på måndag ? för jag ska köpa mitt där också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 26 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Ringde elgiganten för någon timme sedan och dom sade att det bara var att komma in på tisdag och köpa spelet. Det gick inte att förhandsboka eller nånting utan först till kvarn gällde, men skönt att det inte var slut i HELA SVERIGE. Eller hur Game?..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Du kan ju boka det på gameshop annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 26 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Skönare att få spelet i handen och sedan åka hem med det i bussen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Skönare att få spelet i handen och sedan åka hem med det i bussen! Bättre ett spel i handen än en spik i foten. Eller nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Bättre ett spel i handen än en spik i foten. Eller nått.. Bättre ett spel i handen än tio i skogen, ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 27 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Yeah right! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts