Jacker Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 *** INGET SPOILER ELLER WAREZ- SNACK I DENNA TRÅD!! *** - - - Som topic lyder. Ska bli intressant att se hur forumiterna håller sig till det hela... Personligen kommer jag inte spela den utläckta versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 (redigerad) Nej*. Men såg lite smått på live stream. Redigerad 25 april, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Nej aldrig i livet! Det enda jag vet om IV är det som jag läst, sett i trailes och på bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
1-Procent Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Nej, och jag tänker inte göra det heller. Jag väntar till den dagen då jag har det Original till PS3. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Nope. Vill hellre sitta där med mitt Gta IV och dra fram instruktionsboken och kolla igenom kartan som säkert kommer vara i den boken. Det ska vara original på gta så det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Nope. Jag får mitt ex på tisdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Nej, skulle aldrig få för mig. Att min första träff med GTAIV skulle bli ett komprimerat, dåligt rippat, hemmabruk där saker hänger sig och laddningstiderna blir hemska mardrömmar, inte ens om jag hade en chippad XBox 360 skulle jag utsätta mig för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 I stort sett frisk nu så jag kilade över till en kompis för att testa. Var en fin känsla, dock gled vi mest runt och utforskade lite. Inte så mycket jag har att avslöja förutom att allt fungerar perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Hur kul är det att öppna julklapparna dagen innan julafton? jo lika kul som att ladda ner GTA IV några dagar innan releasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Nej, skulle aldrig få för mig. Att min första träff med GTAIV skulle bli ett komprimerat, dåligt rippat, hemmabruk där saker hänger sig och laddningstiderna blir hemska mardrömmar, inte ens om jag hade en chippad XBox 360 skulle jag utsätta mig för det. Är det bara något du lade till för skojs skull eller är det sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Är det bara något du lade till för skojs skull eller är det sant? Det är inte sant, dock är den regionskyddad, PAL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Det är inte sant, dock är den regionskyddad, PAL. DET visste jag dock Stackars amerikanare som verkligen får spelet sist i världen (tidzoner ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 DET visste jag dock Stackars amerikanare som verkligen får spelet sist i världen (tidzoner ) För en gångs skull skulle jag vilja säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 DET visste jag dock Stackars amerikanare som verkligen får spelet sist i världen (tidzoner ) Kollade nu och det finns en NTSC-version uppe sen igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Kollade nu och det finns en NTSC-version uppe sen igår. Ouch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andh Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Jo var hemma hos brorsan och lirade lite idag. Vart mig bara mer hypad till tisdag! FAN va grymt det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Är det bara något du lade till för skojs skull eller är det sant? Det är mina erfarenheter av hemmabrända spel vilket är varför jag inte bryr mig om det längre. Speciellt laddningstider brukar haka upp sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 (redigerad) Nej! Men en polare har det!! Få se om man drar dit o lirar, men vet fan inte :/ Redigerad 25 april, 2008 av ERROLS_TRUMMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 I stort sett frisk nu så jag kilade över till en kompis för att testa. Var en fin känsla, dock gled vi mest runt och utforskade lite. Inte så mycket jag har att avslöja förutom att allt fungerar perfekt. Sant, du har testat det? Skulle aldrig få för mig att göra det. Aldrig, jag är ett för stort fan, jag vill köpa det. Jag har längtat i över 2 år på spelet. Skulle lätt kunna betala 2 tusen om det vore så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Jo. Underbart spel det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts