Rawkfist Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Nått tips på hur jag ska klara uppdraget? Jag tar ena båten och skjuter och åker in i Ryders båt hela tiden men trots det lyckas jag inte klara uppdraget. Nån som vet hur jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Efter du har skjutit Mike Toreno om han nu heter så, så ta fram rocket luncher och mata missiler på ryders båt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Efter du har skjutit Mike Toreno om han nu heter så, så ta fram rocket luncher och mata missiler på ryders båt. Är ju T-Bone Mendez man skjuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Så var det var ett tag sen ja gjorde det uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rawkfist Skrivet 25 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Så var det var ett tag sen ja gjorde det uppdraget. Tack så hemskt mkt för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts