sagen Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 hej det finns ett kul spel som heter roblox.Roblox är ett 3d spel man kan byga skapa saker träfa andra im ni vill vara med så gå in på sidan http://www.roblox.com registrara sen ladda hem ha kul mitt namn på roblox är sagen är ine varje dag vet inte villket forom det borde vara på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Hej på dig Som du kanske redan vet så är det här forumet indelat i många olika delar. Den här tråden passar bäst in i den del som heter "Spel". Den kommer nog snart flyttas dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 hej det finns ett kul spel som heter roblox.Roblox är ett 3d spel man kan byga skapa saker träfa andra im ni vill vara med så gå in på sidan http://www.roblox.com registrara sen ladda hem ha kul mitt namn på roblox är sagen är ine varje dag vet inte villket forom det borde vara på Som Renard så fint påpekade, så ska denna tråden ligga i spel. Sen så skulle det uppskattas om du la ner lite mer tid på din stavning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Som Renard så fint påpekade Bugar och bockar Btw, hur gamal är du sagen? Det jag lärt mig om dålig stavning här på gtasajten är att den antingen beror på låg ålder eller att personen i fråga är gangstah och bor i Husby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Bugar och bockar Btw, hur gamal är du sagen? Det jag lärt mig om dålig stavning här på gtasajten är att den antingen beror på låg ålder eller att personen i fråga är gangstah och bor i Husby. Haha, dagens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Se hans profil, Born Feb-17-1997. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sagen Skrivet 25 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 jag är 11 år hurså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 jag är 11 år hurså? Det svider i hjärtat att säga detta men, 11 åringar är inte tillåtna här på GTAsajten lilla gubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Det svider i hjärtat att säga detta men, 11 åringar är inte tillåtna här på GTAsajten lilla gubben. JAAAAA!!!!1111 STELLHELL FÅR BANNA! MUMS EN BAN TILL ÖLEN!!! FY FAN VAD GOTT!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 (redigerad) JAAAAA!!!!1111 STELLHELL FÅR BANNA! MUMS EN BAN TILL ÖLEN!!! FY FAN VAD GOTT!!!! Känslolösa lilla buse !! Han är ju bara ett litet barn Redigerad 25 april, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 JAAAAA!!!!1111 STELLHELL FÅR BANNA! MUMS EN BAN TILL ÖLEN!!! FY FAN VAD GOTT!!!! Hahahahaha, fan vad bra! Den där får jag komma ihåg. Jag har ett antal punchlines på lager till teh noobstorm, men den där var nog så bra att den inte används igen. Det är som att låta en ny hockeyspelare spela med Gretzkys nummer på tröjan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts