ExploSive Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Null vote - Får inget om det inte släpps en PC-version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Vote: Nej Ser inge anledning för att så kallad "skolka" för ett spel som man kan spela närsomhelst. Väntar på PC-Versionen om det nu kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Nej. Skolan > GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 När ett storspel som IV släpps så brukar ju många sjukskriva sig från sitt jobb/sin skola bara för att kunna ägna all tid åt spelet. Så min fråga till er lyder: Kommer ni "sjukskriva" er när ni fått ert exemplar av GTA IV? Vote: Nej. Det är ju bara ett spel när man tänker efter, men visst är man lite sugen Good luck, du kommer att bli smittad av gtasyndromet så att du måste sjukanmäla dig. Får se hur jag gör. Har räddningstjänst sista lektionen på Tisdag vilket jag inte får missa. Har redan missat den en gång sedan jag började ettan. Aye, får väl ta 11:10 bussen hem igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 (redigerad) Hade jag inte varit arbetslös så hade jag nog känt mig lite krasslig den dagen. Eller möjligen dagen efter. Redigerad 25 april, 2008 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Hade jag inte varit arbetslös så hade jag nog känt mig lite krasslig den dagen. Eller möjligen dagen efter. Då blir det till att förbli arbetslös ett tag till framöver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kadotjes Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 (redigerad) Samhällsparasiter sjukskriver sig trots att dem kan jobba, inte äkta GTA-fans, vi tar semester eller kompledighet e t c. Redigerad 25 april, 2008 av kadotjes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Samhällsparasiter sjukskriver sig trots att dem är arbetsoförmögna, inte äkta GTA-fans dem använder sig förhoppningsvis av andra lösningar på behov av ledighet, förslagsvis semester eller kompledigt e t c. Nja, det extrema GTA fanet sjukskriver sig nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Nja, det extrema GTA fanet sjukskriver sig nog. Samhällsparasiter sjukskriver sig trots att dem kan jobba, inte äkta GTA-fans, vi tar semester eller kompledighet e t c. 1=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Hahaha! Kommer vara väldigt roligt att titta tillbaka på sådna här topicar senare. Fast hittils var den där frågan med att GTAIV har förändrat enns liv bäst! Speciellt när spelet inte ens är släppt än! Gud, vilken fråga! Ja jösses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Speciellt när spelet inte ens är släppt än! Gud, vilken fråga! Ja jösses. Fast iofs var VC "värsta" revolutionen för mig, på sättovis, efter som det var mitt första GTA spel (efter GTA 1 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Ja, nu är jag ledig men hade de ringt in mig hade jag sjukat mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Nej, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rawkfist Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 GTA ska spelas när man mår som bäst! och du tror inte man mår som bäst när man får stoppa in disken i sitt ps3 och titta dreglandes på intro filmen till IV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 har bara en lektion på tisdagen då jag ska redovisa några bilder. så om jag inte hadde haft en redovisning så hadde jag sjukskrivit mig, men wtf. tar en kvart sen får man sticka hem ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Nej, det kommer jag inte att göra eftersom imorgon är sista dagen med program och närvaroplikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Släpps spelet i morgon? Har för mig att det var på Tisdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Jag är ju ledig hela veckan ja så det behöver ja inte. Och tror inte ja skulle göra det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HeadHunter Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Jag kommer inte att sjukskriva mig. jag har sån tur att jag jobbar kväll den veckan. och då är man alltid ledig fredagar, sen är det valborg(ledig torsdag) sen är jag automatiskt ledig dagen före röd dag eftersom jag jobbar kväll.. Så jag jobbar måndag-tisdag sen blir det gta i 5dagar i sträck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 skulle jätte gärna sjuka mig, men har nationella i engelska imorron bitti (tisdag morgon) och sen lektioner fram till 2-3 tiden.. sen så kaaaanske jag ska till danmark och köpa lite sprit till valborg men sen blir det mer game:ing på tisdagkväll och lite på onsdag eftersom man e ledig. men jag ska hämta mitt exemplar ikv (inatt?) 00.01 öppnar corestore här i trellehulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts