Renard Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 (redigerad) När ett storspel som IV släpps så brukar ju många sjukskriva sig från sitt jobb/sin skola bara för att kunna ägna all tid åt spelet. Så min fråga till er lyder: Kommer ni "sjukskriva" er när ni fått ert exemplar av GTA IV? Vote: Nej. Det är ju bara ett spel när man tänker efter, men visst är man lite sugen Redigerad 25 april, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Om jag fick skulle jag säga ja men jag skulle aldrig lyckas ljuga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 (redigerad) Nej de ska ja inte Redigerad 25 april, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Om jag fick skulle jag säga ja men jag skulle aldrig lyckas ljuga. Det är ju bara att låta så sjuk som möjligt när man ringer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Det är ju bara att låta så sjuk som möjligt när man ringer Ha ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Nej Är endå ledig från Onsdag till måndag nästa vecka Skulle gärna vilja veta vilka som votade; Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Funderade på det alt. skolka, men jag har en viktig redovisning på tisdagen som jag inte vill missa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Hahaha! Kommer vara väldigt roligt att titta tillbaka på sådna här topicar senare. Fast hittils var den där frågan med att GTAIV har förändrat enns liv bäst! Vote: Nej, kommer inte kunna spela det på realesedagen, och dessutom slutar jag mitt jobb dagen efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 och dessutom slutar jag mitt jobb dagen efter. Nej nu blir jag fan grön av avundsjuka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Nej nu blir jag fan grön av avundsjuka Tat lugnt du, kommer inte kunna spela det ändå. Saknar konsoll, så om jag inte ska behöva vänta på PC-realese (om det nu kommer) så beror det helt på en bekants välvilja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Nej, det är kraftig overkill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Nej kan tyvärr inte har viktigt prov då.. men man är ju ledig efter onsdag så det är ganska lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rawkfist Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Vote: JA, jag kmr sjukskriva mig men det är oxå tack vare att jag ska göra en sittning på 6 timmar när jag bygger på min sleeve tattoo och då brukar man må dåligt dagen efter vilket är helt fantastiskt när GTA dumpar ner i brevlådan just den dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Vote: JA, jag kmr sjukskriva mig men det är oxå tack vare att jag ska göra en sittning på 6 timmar när jag bygger på min sleeve tattoo och då brukar man må dåligt dagen efter vilket är helt fantastiskt när GTA dumpar ner i brevlådan just den dagen GTA ska spelas när man mår som bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Köper det på tisdag, går skola på onsdag, super på onsdag kväll, sen spelar jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 kommer nog inte göra det, möjligtvis dygna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Nehe du. Jag fick ledigt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 (redigerad) Nehe du. Jag fick ledigt ändå. Skönt för dig att ha lärare/chef som förstår dina problem Redigerad 25 april, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rubenstein Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 jag kommer sjukskriva mig, fast egentligen är det inte så för jag jobbar på timmar så dom ringer bara och hör när jag kan jobba. så jag tänkte vara hemma i typ en vecka för att spela ögonen ur mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts