dravinski Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Någon som har lite info om vad spelet har kostat att göra osv? Hade vatt kul att få lite siffror... Hur mycket va det Microsoft betalade för att få extra materialet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Har ingen aning om produktionskostnaden men tror microsoft betalade 50 miljoner dollar för extramaterialet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dravinski Skrivet 25 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Har ingen aning om produktionskostnaden men tror microsoft betalade 50 miljoner dollar för extramaterialet 50 miljoner? Ja kanske kan stämma? Har för mig att de va någon sådan sjuk summa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 (redigerad) 50 miljoner? Ja kanske kan stämma? Har för mig att de va någon sådan sjuk summa... Jag skulle gissa på 150000000dl eller mer Redigerad 25 april, 2008 av BTBoresund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Snacka om att Rockstar Games är rika just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Snacka om att Rockstar Games är rika just nu. Dom har nog aldrig lidit av pengabrist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dravinski Skrivet 25 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Jag skulle gissa på 150000000dl eller mer 150 millar? Men undra vad dem har gett för att få fram spelet? Tänk all utveckling, löner osv... Sen lär dem ju dra in en ganska stor summa den 29... Kan tänka mig att alla ex kommer att gå åt. Dock så har man själv bokat och betalat för många veckor sedan:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dravinski Skrivet 25 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Vad fick dem punga ut för San Andreas? Vad fick dem in? Kanske man får någon hum om miljonerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts