VaXXoR Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Hej! Köpte en Ipod touch idag och undrar om någon här som har en Ipod touch? Jag undrar bara om filmer ska vara så pixliga? Det går ju att titta, men pixligt är det! När jag köpte den var boxen redan öppnad, så därför frågar jag så jag inte köpt någon som det är fel på. Har konverterat filerna i moviepod, kan det vara därför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Upplösningen/kvaliteten lär ju inte vara så great, testa med Nero Recode eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Laddade hem Videora ipod converter. Är mycket mycket mycket bättre bild nu. Tråden kan låsas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Man låser inte trådar bara för att folk fått svar, det kan fortfarande ligga diskussionsunderlag här. Well, det skulle vara om vi gått extremt offtopic och svar redan getts förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Man låser inte trådar bara för att folk fått svar, det kan fortfarande ligga diskussionsunderlag här. Well, det skulle vara om vi gått extremt offtopic och svar redan getts förstås. Vad finns det för diskussionsunderlag? Tror inte så mycket folk har en iPod Touch på forumet för den delen heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Vad finns det för diskussionsunderlag? Tror inte så mycket folk har en iPod Touch på forumet för den delen heller. Så vi ska bedöma trådvärde genom att tänka efter hur många som har apparaterna ifråga? Diskussionsunderlag kan vara rekommendationer av andra program, till exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 (redigerad) Vad finns det för diskussionsunderlag? Tror inte så mycket folk har en iPod Touch på forumet för den delen heller. Hahah, varför tror du inte det? hah Tycker den kan vara uppe, vore ju smidigt om nån mer får problem med sin ipod touch. olika convert program osv Redigerad 28 april, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Har små problem med att hitta en bra konverter till min 60 GB classic, söker nån som är snabb och ger bra kvalité. Nångon som kan ge mig några alternativ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts