Jazz Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Imorgon? WOHO! Måndag - Fredag GTA IV non-stop. Men din äckliga kickbitch ... har du fått något svar från GameShop Vicke?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Men din äckliga kickbitch ... har du fått något svar från GameShop Vicke?! Nope. Men jag har ändå avbokat SE då jag kände att jag verkligen behövde 12 månader live. Så det blir bara den vanliga versionen för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Imorgon? WOHO! Måndag - Fredag GTA IV non-stop. Jag köper typ alla mina spel från Spelbutiken sedan nästan 10 år tillbaka och de har hitils alltid skickat 2 dagar innan förutom de få tillfällen de skickat tidigare så det skulle förvåna mig otroligt mycket om de inte skickar det imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Jag köper typ alla mina spel från Spelbutiken sedan nästan 10 år tillbaka och de har hitils alltid skickat 2 dagar innan förutom de få tillfällen de skickat tidigare så det skulle förvåna mig otroligt mycket om de inte skickar det imorgon. Nån som vet hur det är med CDON? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Nån som vet hur det är med CDON? Till mig har dom alltid skickat på R dagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Till mig har dom alltid skickat på R dagen! Hm. Tänkte man kunde få innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Hm. Tänkte man kunde få innan. Jag menar att man får det på release dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Har man kolli-ID kan man hämta ut det på posten redan nu, om det levererats till erat lokala postkontor d.v.s! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts