Weener Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Ja, döm själva, vad tror ni? Sjukt soft om det är sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 (redigerad) Var kommer det här ifrån? Edit: Nederländerna? Redigerad 24 april, 2008 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Hoppas kan man ju Fan att det är fredag imorgon. då får man ändå inte föränns på måndag Eller om det här bara gäller USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Eller om det här bara gäller USA Vore väl lite konstigt eftersom att spelet som går att ladda ner inte ens funkar i USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Det ser rätt legit ut, men om man bara vill går det nog lätt att fejka. Två saker jag märker av är att datumet inte står som "April 24" eller "April 24th", utan "24 April" vilket inte är teh american wheyz. Sen borde väl texten längst ner vara finstilt? Anyway, jag har aldrig hört talas om något sånt här så jag kan tänka mig att det är fake. Inte säkert förstås, men många butiker har ju en massa nattöppet och andra events, plus att det lika gärna kan vara nåt fan som fejkar ihop nåt bara för att det ska säljas så snabbt som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Ja, döm själva, vad tror ni? Sjukt soft om det är sant! Skulle va jävligt soft men känns så fake :-( Sen kanske inte alla länder fått sina transporter än? Så förmodar att det är fake ;[ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Weener kan du vara bussig och skriva var du hittade detta någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Tror det är fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Det står inget på T2s hemsida, jag tippar att det är fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Plus att signaturen ser riktigt konstig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Weener kan du vara bussig och skriva var du hittade detta någonstans? Jag hittade det i den stora Grand Theft Auto IV tråden på flashback, dvs här : http://www.flashback.info/showthread.php?t...51&page=425 Sen vart dom snubbarna har hittat det vet jag inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 "Has been leaked onto the internet yesterday"? Om jag skulle skriva det själv så skulle jag skriva "leaked onto the internet yesterday" eller "was leaked on the internet yesterday". Är det jag som skriver fel, eller tycker ni också att "has been leaked onto the internet yesterday" låter konstigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Fake... R* är ganska hårt emot piratkopiering och skulle knappast ge sig med efter pirater som läcker spelet. Och om det skulle vara sant skulle det gå ut till en massa spelnyhetsbyråer och stå på den officiella hemsidan. Just nu är det bara rent önsketänkande. Var inte naiva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 (redigerad) Fake... R* är ganska hårt emot piratkopiering och skulle knappast ge sig med efter pirater som läcker spelet. Och om det skulle vara sant skulle det gå ut till en massa spelnyhetsbyråer och stå på den officiella hemsidan. Just nu är det bara rent önsketänkande. Var inte naiva! Wordio. Sedan så tror inte jag att fyra fem dagar påverkar försäljningen. Då dom själv påstått att dom ska tjäna över 400 miljoner dollar bara den första veckan (eller hur det nu var). Redigerad 24 april, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Oja, det är helt klart fake. Bara det att datumet är felskrivet avslöjar ju saken. Texten längst ner är inte heller helt rätt tycker jag, den brukar vara mycket längre och mer omfattande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Oja, det är helt klart fake. Bara det att datumet är felskrivet avslöjar ju saken. Texten längst ner är inte heller helt rätt tycker jag, den brukar vara mycket längre och mer omfattande. Jepp jepp. Eftersom det hittades på Flashback så får man också ta det med inte en nypa utan en skopa salt. Framförallt undrar jag var Nederländerna kommer in i bilden... Nåja en anekdot mer för forumutgrävare att utforska om ett år eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Hahaha. Den dagen man börjar säger Ja till att sälja piratkopior innan releasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 (redigerad) Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejk... det finns ju en hel radda med likadana brev ute på nätet just nu, alla med ett eget utséende. http://kotaku.com/383724/that-release-gta-...er-its-not-real Redigerad 24 april, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Spelbutiken skickar sina imorgon vilket får mig att ångra lite att jag avbokade hos dem. Men så går det när man väljer billigast. 200 kr är rätt mycket för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Spelbutiken skickar sina imorgon vilket får mig att ångra lite att jag avbokade hos dem. Men så går det när man väljer billigast. 200 kr är rätt mycket för mig. Imorgon? WOHO! Måndag - Fredag GTA IV non-stop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts