Rixxz Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 (redigerad) Inte fake. Jag garanterar er. Han hade bara jääävla tur som fick det till 360 innan release datumet. Länk: http://www.justin.tv/widgets/jtv_live.r666...;auto_play=true Jag skämtar inte. Det du kan göra med din mobil är asgrymt. T.ex kan du ringa till dinna vänner på Xbox live. Du kan även glo på TV. Tyvärr är killen som spelar AFK nu, så han sitter bara i en bil och lyssnar på radion. Redigerad 24 april, 2008 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 (redigerad) nice, SPOILER BTW Detta är alltså en Kille som lirar gta iv live..och streamar det Redigerad 24 april, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Fan va nice! Grattis! Antar att du svävar på rosa moln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Häftigt med lite in-game. Ser ju faktiskt riktigt häftigt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Wow detta ser ju trevligt ut! Tack för länken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Blev allt mer sugen nu på en Xbox 360 och GTA IV vill ha detta :'( Hoppas de gör en PC Version! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Fan vad häftigt! Fast tänker inte kolla för mycket på den. Vill ju inte se hela uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 24 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Fan va nice! Grattis! Antar att du svävar på rosa moln? Alltså, det är ju inte jag som spelar. Jag har inte ens en Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Alltså, det är ju inte jag som spelar. Jag har inte ens en Xbox. Haha, oj fan vicken tabbe av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 STRIPCLUBTIME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 "Nåntingblabla" -I know. I thought Pay 'N Spray was a stripclub. Grymt som fan, men jag vill inte titta på det här. Så jag har bara tittat två gånger, varav jag tittat en sekund på varje. Blir lite mer som att se printscreens. Nu ska jag inte titta mer. Gaaaaaaaah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Meeh, nu ere nå Dark messiah skit ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Fy fan vad coolt! Måste skaffa det här till 360 på tisdag, även om jag inte hunnit skaffa själva konsollen, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Har hittat en annan länk. Sämre kvalla Dock. Han spelar på en 360 och använder en pirat verision. Kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Vad betyder detta? http://img2.imagetitan.com/img.php?image=1...kstarletter.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Fan va nice, men man vill ju inte kolla för länge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Vad betyder detta? http://img2.imagetitan.com/img.php?image=1...kstarletter.gif "Detta" är en term som i de flesta länder betyder "fejk" Blaha. Det är fake. Det står att pga den läckta 360versionen så skjuter R* fram releasedatumet tills fredag den 25 april (imorgon). Men det är som sagt fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts