SilentViper Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Finns det achievments till PC versionen? Jag provade lite snabbt att fuska igår och då stog det att Keeping the street clean eller nått achievments blev låst. Då tyder det att det finns achievments Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Finns det achievments till PC versionen? Jag provade lite snabbt att fuska igår och då stog det att Keeping the street clean eller nått achievments blev låst. Om du har ett Windows Live-konto så, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saft_bullar Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 jag har en fråga vart är kicken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 jag har en fråga vart är kicken.. Han är kvar här på forumet. Men han skiter nog i dig ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Han är kvar här på forumet. Men han skiter nog i dig ska du se. What's up with the attitude big boy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 (redigerad) What's up with the attitude big boy? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=46701 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=46705 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=46702 Redigerad 14 december, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 (redigerad) Jag kollade på sidan 7 i min manual för att få nummret till ZiT men hittar det inte kollade på sidan 7 där står det bara game controls sen på sidan 20 står det inge heller bara om ZiT. EDIT: hittade det nu stog på sidan 13 i manualen Redigerad 26 december, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Jag kollade på sidan 7 i min manual för att få nummret till ZiT men hittar det inte kollade på sidan 7 där står det bara game controls sen på sidan 20 står det inge heller bara om ZiT. EDIT: hittade det nu stog på sidan 13 i manualen Ska fixa det. Är det PC-manualen du pratar om har det numret på sidan 13? Sidan 7 är i PS3-versionen, jag är inte säker på Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 ZiT-infon på 360 är på sidan 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 (redigerad) Ska fixa det. Är det PC-manualen du pratar om har det numret på sidan 13? Sidan 7 är i PS3-versionen, jag är inte säker på Xbox 360. Japp sidan 13 i PC-manualen. Eftersom man får den här motion bluren inlaggt efter uppdateringen så kan du göra en FAQ av den Q: Hur stänger man av motion bluren har spelet till PC? A: Tryck på "P" för att stänga av den. Redigerad 28 december, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gustavr Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Vad föredrar ni SIXAXIS eller vanligt? Vad är "bäst"? Jag spelar ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Vad föredrar ni SIXAXIS eller vanligt? Vad är "bäst"? Jag spelar ps3 Jag föredrar omladdning av vapen med SIXAXIS, men styra fordon kan jag inte utala mig om då jag inte har testat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gustavr Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Hur fungerar Video Editor i PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gustavr Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Jag vill bestämma en date över love-meet.net och när jag trycker på date så försvinner texten. Då antog jag att daten var bestämmd. Men sen när jag stängde av datorn och gick ut på gatan så hände inget.. Vad gör jag för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Jag vill bestämma en date över love-meet.net och när jag trycker på date så försvinner texten. Då antog jag att daten var bestämmd. Men sen när jag stängde av datorn och gick ut på gatan så hände inget.. Vad gör jag för fel? Du får ett e-mail av den du vill gå ut med där denne tackar ja eller nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gustavr Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr GTA Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Jag har stött på ett litet problem med brucies race. jag har bara klarat 6 av dem men nu när jag ringer honom och frågar honom efter ett race så säger han bara att det inte finns några och att jag ska ringa senare. Jag har testat att ringa han väldigt många ggr och har ringt både natt/dag/morgon och kväll men det hjälper inte. Jag tror det började efter att jag klarat storyn, nån mer som stött på detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Jag har stött på ett litet problem med brucies race. jag har bara klarat 6 av dem men nu när jag ringer honom och frågar honom efter ett race så säger han bara att det inte finns några och att jag ska ringa senare. Jag har testat att ringa han väldigt många ggr och har ringt både natt/dag/morgon och kväll men det hjälper inte. Jag tror det började efter att jag klarat storyn, nån mer som stött på detta? Det finns tre race på varje stor ö. Du måste ringa honom när du är på en ö där du inte har klarat alla redan. Hoppas du förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr GTA Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Det finns tre race på varje stor ö. Du måste ringa honom när du är på en ö där du inte har klarat alla redan. Hoppas du förstår. Jaha det är så det är bara jag som är dum då xD ska testa detta nu då tack så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts