Cyper Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Hur ska man veta vilka bilar Stevie vill ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Hur ska man veta vilka bilar Stevie vill ha? Han skickar mail till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Han skickar mail till dig. Jag har fått massor av mail och gjort allt. Hur som helst så finns det ett garage i Bohan, och jag antar att det skall användas till något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 (redigerad) Han skickar mail till dig. Nej, det är Brucie som gör. Stevie skickar MMS. Redigerad 3 juni, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Nej, det är Brucie som gör. Stevie skickar MMS. Aha, förlåt jag trodde att Stevie och Brucie jobbade tillsamans eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Aha, förlåt jag trodde att Stevie och Brucie jobbade tillsamans eller nåt. De är kompisar och jobbar ihop, men de ger olika jobb åt dig. Brucie mailar, Stevie skickar MMS när du låst upp sista ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 (redigerad) Finns det bara tre "företag" som man kan köpa kläder hos? Russian grejen, Modo och perseus ? Redigerad 12 juni, 2008 av Conzue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Finns det bara tre "företag" som man kan köpa kläder hos? Russian grejen, Modo och perseus ? Svar ja. Däremot finns de olika "klädpaket" utspridda lite här o där. T.ex så finns det en t-shirt med speciellt tryck på vid frihetsgudinnan osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Svar ja. Däremot finns de olika "klädpaket" utspridda lite här o där. T.ex så finns det en t-shirt med speciellt tryck på vid frihetsgudinnan osv. OSV? Det är den enda jag vet om. Finns det fler, eller tänkte du på olika kläder man får på speciella uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 (redigerad) OSV? Det är den enda jag vet om. Finns det fler, eller tänkte du på olika kläder man får på speciella uppdrag? Tänkte på det sistnämnda också. Men det finns minst/runt/där tre stycken sådana runt i staden. Jag tror att jag läste något sådant. Själv har jag hittat två. Fast jag kan ha fel.. Redigerad 12 juni, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Tänkte på det sistnämnda också. Men det finns minst/runt/där tre stycken sådana runt i staden. Jag tror att jag läste något sådant. Själv har jag hittat två. Fast jag kan ha fel.. Kanske någonting för Henki att editera in i FAQ't då. "Finns det fler kläder än dem man kan köpa i butikerna?" Ja. Det finns ett antal kläder som du får i olika uppdrag, och några stycken finns att hitta runt om i staden; Karta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Hur hittar man bilarna stevie skickar mms om? det står ju vart den finns, men jag kan inte hitta en plats med det namnet på kartan säg till ifall jag ska spoilertagga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 (redigerad) Om du vill göra det väldigt enkelt för dig så : http://www.gtagaming.com/gtaiv/guide/stevie-car-thefts Redigerad 14 juni, 2008 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Hur hittar man bilarna stevie skickar mms om? det står ju vart den finns, men jag kan inte hitta en plats med det namnet på kartan säg till ifall jag ska spoilertagga Titta på din fysiska karta, där står alla områden. Åk sedan dit och kolla på bilden i MMS'et. Kan vara lite svårt men det är enligt mig roligast att hitta dom själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Jag läste en fråga i en annan tråd och kom på att jag heller aldrig förstod det. Varför har "blipparna" på kartan olika färger? Vad innebär en viss färg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Jag läste en fråga i en annan tråd och kom på att jag heller aldrig förstod det. Varför har "blipparna" på kartan olika färger? Vad innebär en viss färg? Vilka då, menar du? Personernas uppdragsblips eller? Vet inte, det blir väl roligare så. Eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Vilka då, menar du? Personernas uppdragsblips eller? Vet inte, det blir väl roligare så. Eller nåt. Ja, dom. Det känns som att det måste finnas någon logisk förklaring, jag kan bara inte komma på vad. Från början trodde jag att det var olika del-stories, men det stämmer inte heller va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 (redigerad) Henkebojj kommer du uppdatera denna tråd när PC versionen kommer? Redigerad 22 augusti, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Henkebojj kommer du uppdatera denna tråd när PC versionen kommer? Jag kommer uppdatera ifall det kommer fler frågor. Sen har jag gjort lite småändringar också, bland annat första frågorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Finns det achievments till PC versionen? Jag provade lite snabbt att fuska igår och då stog det att Keeping the street clean eller nått achievments blev låst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts