Tobbzone Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 (redigerad) Fick ett tips att man skulle göra en poll. Först visste ja inte vad det var men ja fråga RavenE Redigerad 23 april, 2008 av Tobbzone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Nu kan man ju kryssa i båda. Haha, bara för att jag kan gör jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Om jag kommer ihåg den och verkligen inte kan stå emot så kommer jag att titta på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 PÅ vilket sätt är detta intressant att veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
1-Procent Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Självklart. Jag har ju läst/sett allt annat om rör GTA IV så jag ser ingen anledning att inte se den sista i raden av alla Trailer-släpp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 23 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Nu kan man ju kryssa i båda. Haha, bara för att jag kan gör jag det Första gången ja gör nått sånt här. Så jag vet ju inte allt man kan göra och inte göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 (redigerad) Första gången ja gör nått sånt här. Så jag vet ju inte allt man kan göra och inte göra Det borde gå att ändra. Klicka på edit, sedan väljer du full edit och så tar du bort krysset där det står "multiple choice question". Min röst blev nej, jag kommer inte att se den. Jag kommer absolut inte att se den. Som många andra tidigare sagt, så vill jag inte förstöra den upplevelsen, och den känslan man får när man med egna ögon ser den första gången man startar spelet. Redigerad 23 april, 2008 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 23 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Det borde gå att ändra. Klicka på edit, sedan väljer du full edit och så tar du bort krysset där det står "multiple choice question". Min röst blev nej, jag kommer inte att se den. Tror jag har fixat det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Nej det kommer jag inte att göra, vill inte röja känslan av att för första gången se hur spelet ser ut ingame. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hallis Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Har redan sett in game trailern, men med riktigt dålig kvalite. Såg den på Gametrailer.com tror jag det va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts