Henkibojj Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 ber om ursäkt fõr dubbelposten. Vilken då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 ja du när jag skrev var det så nå ja. (surfar med p3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 ja du när jag skrev var det så nå ja. (surfar med p3) Själv surfar jag också med PS3 säkert hälften av tiden (nu med, till exempel), men jag klistrade ihop dina två inlägg till ett och samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 har du mus och keyboard? (Använder hand kontrollen) går bra men kunde vara bättre. därför jag om det känns bättre? Jo jag förstog det när jag tittade en andra gång. din lilla filur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 har du mus och keyboard? (Använder hand kontrollen) går bra men kunde vara bättre. därför jag om det känns bättre? Jo jag förstog det när jag tittade en andra gång. din lilla filur Jag har kört med mus förr men jag kom fram till att det var för mycket sladdar. Nu kör jag med kontrollen istället för mus. Tangentbord har jag när jag vill skriva längre texter (foruminlägg oftast) för att det annars skulle ta sån tid. Det är en rejäl befrielse att kunna skriva med tangentbord till en konsol som startar på fem sekunder och inte laggar till skillnad från min sega dator som tar 2 minuter att starta upp och 1 minut att stänga av. Annars kan du använda dig av både intelligent ordlista (lägg till termer i Inställningar) och snabbskrift (den gröna skiftnyckeln) så kan det gå snabbare. Ändra bokstavslayout till ABC2 DEF3 GHI4 istället för QWERTYlayouten så går det grymt mycket snabbare också. Har tränat upp speed med PSP sen 2 år dessutom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Till folk som besviket gått hem från butiker eftersom GTA var slut och fortfarande inte har en konsol så är hoppet inte ute. Jag var iväg i torsdags och skulle köpa GTA till en polare men det visade sig såklart att det var slutsålt överallt. Dock verkar det som de flesta butiker säljer PS3+GTAIV i ett paket som finns i lager. På det viset fick jag tag i ett PS3 och GTA före min polare som redan hade ett PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 (redigerad) Jag har kört med mus förr men jag kom fram till att det var för mycket sladdar. Nu kör jag med kontrollen istället för mus. Tangentbord har jag när jag vill skriva längre texter (foruminlägg oftast) för att det annars skulle ta sån tid. Det är en rejäl befrielse att kunna skriva med tangentbord till en konsol som startar på fem sekunder och inte laggar till skillnad från min sega dator som tar 2 minuter att starta upp och 1 minut att stänga av. Annars kan du använda dig av både intelligent ordlista (lägg till termer i Inställningar) och snabbskrift (den gröna skiftnyckeln) så kan det gå snabbare. Ändra bokstavslayout till ABC2 DEF3 GHI4 istället för QWERTYlayouten så går det grymt mycket snabbare också. Har tränat upp speed med PSP sen 2 år dessutom Bra att veta. Tack något jag inte gillar är när det blir massor med script fel för bilder. men det kanske blir bättre om man gõr nytt sys. edit. det stämde för eb i gävle vet ej nu. Redigerad 5 maj, 2008 av Balor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Här kommer en dubbel post igen. Men tänkte säga att EB games Gävle har fått några ex. Jag fick mitt. Så dom som står på kö gå in och fråga om dom har ett till dig. Ska käka lite glass nu. Sen blir det att spela. (Ledig till tisdag) Jag bara hoppas att det funkar. Annars så skickar jag ut p3an genom fönstret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Här kommer en dubbel post igen. Men tänkte säga att EB games Gävle har fått några ex. Jag fick mitt. Så dom som står på kö gå in och fråga om dom har ett till dig. Ska käka lite glass nu. Sen blir det att spela. (Ledig till tisdag) Jag bara hoppas att det funkar. Annars så skickar jag ut p3an genom fönstret. Varför skulle det inte funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Varför skulle det inte funka Han sätter in skivan upp och ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Roligt:p Ni vet varför. Men det funkade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Här kommer en dubbel post igen. Men tänkte säga att EB games Gävle har fått några ex. Jag fick mitt. Så dom som står på kö gå in och fråga om dom har ett till dig. Ska käka lite glass nu. Sen blir det att spela. (Ledig till tisdag) Jag bara hoppas att det funkar. Annars så skickar jag ut p3an genom fönstret. Jag bor oxå i gävle!! Kommer antagligen bli slut i lager igen innan ja har råd me en konsoll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Jag ska iallafall gå och hämta ut mitt ex idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Jag ska iallafall gå och hämta ut mitt ex idag Congrats, du kommer INTE bli besviken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Congrats, du kommer INTE bli besviken Jag kan inte hämta ut idag ...mamma måste följa med mig(Jag skäms ) men imoron då jävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Jag kan inte hämta ut idag ...mamma måste följa med mig(Jag skäms ) men imoron då jävlar. Haha underbart! Det brukar lätt bli så när man är så ung som dig. Ha så kul medans du kan under tiden du är barn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Haha underbart! Det brukar lätt bli så när man är så ung som dig. Ha så kul medans du kan under tiden du är barn Aj fan, tre år yngre än mig... *tänker tillbaka tre år* Wohoo! Jag skaffade GTA SA på PC den sommaren Men shit vad liten man var egentligen. (Kommer säkert säga samma sak om idag, om tre år ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Aj fan, tre år yngre än mig... *tänker tillbaka tre år* Wohoo! Jag skaffade GTA SA på PC den sommaren Men shit vad liten man var egentligen. (Kommer säkert säga samma sak om idag, om tre år ) 17 år är inte heller något att hänga i granen åldersmässigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Haha underbart! Det brukar lätt bli så när man är så ung som dig. Ha så kul medans du kan under tiden du är barn Japp, Ung och dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts