DIEXEL Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 förstår inte varför det ska bli lika knasigt som det var förhandsbokningarna med san andreas... för fan det är väl bara att trycka upp som fan, dom kommer ändå sälja slut på allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 27 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 jag kommer att få min på t isdag annars kommer jag att stå utanför affären och råna nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Tyvärr verkar det kört för mig att få det på Tisdag. Hoppas Onsdag iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 (redigerad) Tyvärr verkar det kört för mig att få det på Tisdag. Hoppas Onsdag iallafall... Varifrån beställde du? Jag märkte att jag beställt från gameshop och inte spelbutiken >< Redigerad 27 april, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Varifrån beställde du? Jag märkte att jag beställt från gameshop och inte spelbutiken >< ElGiganten, Special Edition. Jag ringde dit 2 gånger innan jag bokade för att höra så jag verkligen skulle få det på Releasedagen och det lovade de. Men när jag sedan ringde igen efteråt så sa de att de inte skickar fören releasedagen. Jag hoppas de skickar imorgon iallafall så kanske jag får på Onsdag men de hade gfått skickat i Fredags för att jag skulle få det på Tisdag och det gjorde de inte. Ångrar lite att jag avbokade Spelbutiken och tog ElGiganten istället men 200 kr är en hel del för mig. Men om jag inte får spelet fören Torsdag eller Fredag så hade jag hellre lagt ut de där extra 200 kr. En dag är väl inte hela världen (jobbigt men man står iallafall ut) men mer än så, då blir det tortyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Skönt att man har Xbox360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 27 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Skönt att man har Xbox360 nu kanske men R* har sagt att nästa gta inte kommer o få plats i dvd skiva så den kommer nog inte att komma till x360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 (redigerad) nu kanske men R* har sagt att nästa gta inte kommer o få plats i dvd skiva så den kommer nog inte att komma till x360 Haha, visst. Kommer säkert inte komma ett "nästa GTA". Redigerad 27 april, 2008 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 nu kanske men R* har sagt att nästa gta inte kommer o få plats i dvd skiva så den kommer nog inte att komma till x360 Men nu är det ju så att Xbox 360 med allra största säkerhet kommer att få en BR-läsare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Haha, visst. Kommer säkert inte komma ett "nästa GTA". Says who? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 EB-Games ringde idag och bekräftade att mitt GTA IV ligger och väntar på mig. Känns riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 är det någon som fått något från GameShop förutom att ordern börjats om igen (makulation av senaste)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HeadHunter Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 är det någon som fått något från GameShop förutom att ordern börjats om igen (makulation av senaste)? hur menar du att den har börjat om? Jag har inte hört nånting. jag skickade ett mail och frågade om jag skulle få spelet på release dagen och dom sa att dom kommer att skicka det på måndag när dom får in det. Jag beställde mitt special edition den 8e mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 nu kanske men R* har sagt att nästa gta inte kommer o få plats i dvd skiva så den kommer nog inte att komma till x360 Redan bekräftat att Rockstar skrivit på för att göra GTA PS3 exlusivt i framtiden troligen pga det. Men nu är det ju så att Xbox 360 med allra största säkerhet kommer att få en BR-läsare. Men spelen kommer inte vara Blu-ray enligt M$ precis som det finns HD-spelare till XBox 360 men de släpper inte spel till formatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 hur menar du att den har börjat om? Jag har inte hört nånting. jag skickade ett mail och frågade om jag skulle få spelet på release dagen och dom sa att dom kommer att skicka det på måndag när dom får in det. Jag beställde mitt special edition den 8e mars blev lite orolig och skickade ett mail igår och frågade men har inte fått svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag såg att 08:50 i morse hade webhallen skickat iväg mitt packet i alla fall! ja fick kolinr och allt så nu ska jag intensivt följa paket från sthlm till gbg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Woohoo! Nu har dischshop skickat iväg mitt! Kanske jag hinner spela en liten stund imorgon innan jag reser bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag har fått en avi från posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HeadHunter Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Nån som har hört nått ifrån Gameshop? dom brukar annars vara så snabba. men nu har man inte hört nånting. och dom svarar inte på mailet heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxx Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 (redigerad) Hej! Bokade från Dustin home i februari någon gång. Jag undrar om man får det imorgon tisdag? Redigerad 28 april, 2008 av maxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts