Bruttan Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Jaaa jag vet jag är efter som inte har spelat VCS förns nu. Jag har tagit över alla empires på vänstra ön, broarna är fortfarande stängda och jag har gjort 15 av 15 jobb på både pimping, loan shark och protection. Men nu då? Händer ju inget mer nu? Inga mer uppdragsgivare? Vad ska jag göra nu är den stora frågan...?! Tacksam för snabbt svar då jag vill fortsätta spela! PUSS/ Bruttan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Broarna blir inte upplåsta förrän du har gjort ett visst antal uppdrag, så det finns alltså uppdrag kvar. Frågan är då om det inte finns några uppdragsgivare kvar på kartan? Vilket uppdrag gjorde du senast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 23 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Broarna blir inte upplåsta förrän du har gjort ett visst antal uppdrag, så det finns alltså uppdrag kvar. Frågan är då om det inte finns några uppdragsgivare kvar på kartan? Vilket uppdrag gjorde du senast? Hmmm "To Victor, the spoils" tror jag att det var.. Men just nu finns det inga som helst uppdragsgivare kvar.. bara massa empire states?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Hmmm "To Victor, the spoils" tror jag att det var.. Men just nu finns det inga som helst uppdragsgivare kvar.. bara massa empire states?? Är inte just det uppdraget det när man åker över bron? Har du verkligen kollat kartan och sett att inga uppdragsgivare finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 23 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Är inte just det uppdraget det när man åker över bron? Har du verkligen kollat kartan och sett att inga uppdragsgivare finns? Nej, det är det inte.. Var senast nu o kollade o broarna e fortfarande stängda... Jaa jag har kollat överallt fan nu blir jag nervös Bugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 (redigerad) Bugg? Det skulle inte förvåna mig, VCS är det värsta spelet i serien med antal buggar... Du har ingen äldre sparfil du kan ladda och börja om från, så du slipper köra om helt från början? EDIT: Kollade nu en walkthrough och jag hade fel om vilket uppdrag det var. Däremot ska du ha fått ett textmeddelande om att du har besök på flygplatsen, åk dit och kolla! Om du inte har nån cirkel, vänta med att ta empire-uppdrag och hoppas på att du får ett meddelande när du bara går/åker omkring. Redigerad 23 april, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 23 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Det skulle inte förvåna mig, VCS är det värsta spelet i serien med antal buggar... Du har ingen äldre sparfil du kan ladda och börja om från, så du slipper köra om helt från början? EDIT: Kollade nu en walkthrough och jag hade fel om vilket uppdrag det var. Däremot ska du ha fått ett textmeddelande om att du har besök på flygplatsen, åk dit och kolla! Om du inte har nån cirkel, vänta med att ta empire-uppdrag och hoppas på att du får ett meddelande när du bara går/åker omkring. HAHAAAAAAAAAAAAA blir så arg Så jävla typiskt... Neeeej jag får börja om från början Tack så hemskt mkt för hjälpen, nu ska jag gråta ihjäl mig!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 HAHAAAAAAAAAAAAA blir så arg Så jävla typiskt... Neeeej jag får börja om från början Tack så hemskt mkt för hjälpen, nu ska jag gråta ihjäl mig!!!!! Absolut säker? Åk till flygplatsen och kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 23 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Absolut säker? Åk till flygplatsen och kolla. Hmm okej.. Stängde precis av för att jag blev så arg, ska kolla det imorn.. men har för mig att jag var där o lekte med en mc nyligen men såg inte nån cirkel.. men ska kolla imorn.. Tack än en gång och natti! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 25 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Allting har löst sig nu, det var ingen bugg, bara jag som missade cirkeln på flygplatsen! Ni kan ta bort den här topicen om ni vill! Tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Allting har löst sig nu, det var ingen bugg, bara jag som missade cirkeln på flygplatsen! Ni kan ta bort den här topicen om ni vill! Tack för hjälpen! Haha, I told you! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts