viktorsoder Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 (redigerad) http://www.dailymotion.com/smithers360/video/8702158 Video som består av både intro och gameplay! och jag varnar er detta är 'verkligen' den riktiga versionen! Man kan titta på TV i ens nya Hideout i GTA IV. Polisen verkar lika handikappade i videon som jag såg men såg dom inte så mycket annars ^^ Skrev i edit att jag tänkte ladda upp en video jag laddade hem med bra kvalité men ville inte bryta mot några regler, hejdå!!! Redigerad 24 april, 2008 av viktorsoder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andh Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 finns redan trådar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
viktorsoder Skrivet 23 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 finns redan trådar! aa jag vettefan eftersom alla trådar har videon raderad och den blev upplagd för 3 timmar sen, men sorry om jag la upp en kopia eller nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Bra att du spoilervarnar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Mycket bra att du spoilervarnar. Hade detta varit för någon vecka sedan så hade jag kollat men nu är det så nära och jag tror nog att jag vill bli överaskad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Den där var rent sagt tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Tittade lite på introt för att försäkra mig om att det är OK och... well, det ser underbart ut... men jag vägrar se klart det, har bestämt mig för att inte titta på på Gametrailers recension heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eddy Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 tror fortfarande ja kommer bli lika glad av att se introt irl, även fast ja har sett den där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pungsmiskarn Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 tror fortfarande ja kommer bli lika glad av att se introt irl, även fast ja har sett den där lr hur! klart som fan man blir lika glad... känns inte direkt som att en film kan hejda mina vårdslösa överkörningar direkt när jag hoppat över introt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
viktorsoder Skrivet 24 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Visst, men det skulle kännas skönare att sitta i soffan och stirra in i en 52 tums tv när spelet rullar igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Bilarna väger för lite. Aja, svårt att dömma allt för mycket av en filmsnutt. Animationerna är dock helt jävla fantastiska. Grafiken är.. Vet ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 (redigerad) Bilarna väger för lite. Hur mycket sladdar dem? Är det som Mafia? Är det som Saints Row? Är det som föredetta GTA-lir? Redigerad 24 april, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Hur mycket sladdar dem? Är det som Mafia? Är det som Saints Row? Är det som föredetta GTA-lir? Svårt att säga. Just i videon sladdades det ganska mycket, men det beror ju på största del på föraren. Kan ej yttra mig om just detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts