Renard Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Var det där med hur spelet slutar seriöst? Om det är seriöst så läser jag det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Jag hoppas att det kommer leva upp till mina förväntningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 (redigerad) LOL Ledsen killar/tjejer men jag drog till med en gissning, har ingen aning om hur spelet slutar, men jag tror det slutar så här. *edit* kanske ska tillägga att jag inte har någon möjlighet att ladda ner det eftersom jag inte äger en gaybox 360, skulle endå inte ladda ner det om jag hade en. Redigerad 25 april, 2008 av Linus127 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 LOL Ledsen killar/tjejer men jag drog till med en gissning, har ingen aning om hur spelet slutar, men jag tror det slutar så här. Puh, blev orolig där ett tag.. kunde inte låta bli att läsa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 LOL Ledsen killar/tjejer men jag drog till med en gissning, har ingen aning om hur spelet slutar, men jag tror det slutar så här. *edit* kanske ska tillägga att jag inte har någon möjlighet att ladda ner det eftersom jag inte äger en gaybox 360, skulle endå inte ladda ner det om jag hade en. Tur för dig, skulle cuttat dig annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoou Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 (redigerad) KAN INNEHÅLLA SMÅ SPOILERS Nu har jag bara klartat circa 30% och kan på direkten säga att det är grymt stort, och då har jag inte låst upp den tredje ön. Lite tråkigt att man inte kan köpa annat än kläder då det inte finns så stort utbud. Skulle vilja se att man kan köpa drya klockor och smycken osv. Fett balla bilaffär det finns, fettaste bilarna man kan sno där. Och btw, det är fan grymt lätt att komma undan polisen. Hade 4 stjärnoer efter mig, de var borta efter drygt 2 minuter. Tråkigt att man inte kan komma högst upp på Statue of Happiness. Fina brudar det finns i stripklubben Redigerad 25 april, 2008 av Henkibojj Spoilertagga ffs, du såg ju vad som just sades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Fixade spoilertaggar åt dig KAN INNEHÅLLA SMÅ SPOILERS Nu har jag bara klartat circa 30% och kan på direkten säga att det är grymt stort, och då har jag inte låst upp den tredje ön. Lite tråkigt att man inte kan köpa annat än kläder då det inte finns så stort utbud. Skulle vilja se att man kan köpa drya klockor och smycken osv. Fett balla bilaffär det finns, fettaste bilarna man kan sno där. Och btw, det är fan grymt lätt att komma undan polisen. Hade 4 stjärnoer efter mig, de var borta efter drygt 2 minuter. Tråkigt att man inte kan komma högst upp på Statue of Happiness. Fina brudar det finns i stripklubben SPOILERTAGGA FFS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Tur för dig, skulle cuttat dig annars. glömde tilläga att nico blir hemskickad till sitt ursprungsland i slutet av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Sure, ett GTA-spel där man inte kan freeroama efter sista uppdraget har vi då aldrig sett. Wait, expansionerna kanske är GTA IV: Russia, där man springer omkring i Moskva eftersom man inte får vara kvar i USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Sure, ett GTA-spel där man inte kan freeroama efter sista uppdraget har vi då aldrig sett. Wait, expansionerna kanske är GTA IV: Russia, där man springer omkring i Moskva eftersom man inte får vara kvar i USA? Blir säkert jättebra förutom att han inte är Ryss =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Blir säkert jättebra förutom att han inte är Ryss =P Jag tror inte heller han är ryss, jag tog bara nåt land. Själv tror jag vi inte fått veta varifrån han kommer, och att vi inte heller kommer göra det när man spelar spelet ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Sure, ett GTA-spel där man inte kan freeroama efter sista uppdraget har vi då aldrig sett. Det här är next generation GTA! Freeroama efter sista uppdraget är inte en möjlighet. Det som vi förut kände till som "Freeroam" efter credsen gått ner, är ett minne blott. Istället får man nöja sig att spela som någon nerknarkad custom karaktär i multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Jag tror inte heller han är ryss, jag tog bara nåt land. Själv tror jag vi inte fått veta varifrån han kommer, och att vi inte heller kommer göra det när man spelar spelet ens. Han är till 100% från någon del av det forna Jugoslavien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban380 Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Fan ta den som avslöjar något viktigt innan jag fått IV i min hand. Jag skickar Henki på er, jag bara varnar er. Det finns ett cheat så man kan kasta skit på folk var det viktigt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fillen Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 (redigerad) NI SOM INTE VILL VETA NÅGOT OM SPELET, KOLLA INTE UNDER SPOILERTAGEN.. Jag är besviken då man inte alls kan använda bagageutrymmet, jag trodde att man kunde ha sina vapen och kroppar där inne, men icke. Det lovades ju också att man skulle få kunna komma in i så gott som varje butik på gatan men det är ett väldigt litet utbud på butiker/affärer. Sen så är det så att fordon fortfarande försvinner bakom hörnet, oftast iallafall. Jag är också lite besviken på att man inte kan köpa typ sprit eller ciggaretter och se när han isåfall röker/dricker och så att man märker någon sorts effekt med sitt drickande när man har tagit ett par glas. Ni som har spelat Saints Row vet ungefär vad jag pratar om, när man märker en effekt efter att ha rökt lite av det bruna/gröna. Det slutar inte där heller, man kan inte klippa håret, styrketräna eller "pimpa" bilen heller. (Vad jag vet än så länge..) NOTERA att detta bara är saker jag är besviken på, det finns jäkligt mycket som är så bra(och saker som jag har glömt att nämna som inte är så bra) och att jag även inte har spelat klart spelet än, jag tror inte att jag är halvvägs ens Det är bara det att allt det realistiska alla pratade om var kanske inte SÅ realistiskt så på den biten blir man lite besviken, det är fortfarande en grym GTA-känsla över detta spel. Jag kan inte släppa kontrollen heller så det är ju inte direkt dåligt Redigerad 26 april, 2008 av fillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 (redigerad) Sen så är det så att fordon fortfarande försvinner bakom hörnet, oftast iallafall. DETTA ÄR EN FRÅGA ANGÅENDE EN AV MENINGARNA MED SPOILERVARNING Hur är det med fordon som kör på raksträckor? Redigerad 26 april, 2008 av Fireinthehole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 (redigerad) Det är förskräckligt att GTA IV finns att få tag på gratis! Åt helvete med alla satans pirater! Bunta ihop och slå ihjäl hela högen! = Den fulaste smileysin som någonsin tillagds sig på ett forum. EDIT: Jag har inte spelat det.. Men varför äns fråga när alla kommer ge det 10/10, alla tidningar ger 10/10. Såna tidningar som bara ger en tia var femtonde år. Redigerad 27 april, 2008 av .ZixX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Kunde nästan förstå att ni inte kunde hålla er ifrån att börja spamma. Två sidor har det skrivits nu och hur många av er är det som har sagt någonting om hur ni tyckte att spelet var? Antagligen ingen. Jag trodde faktiskt att ni kunde låta tråden vara tills ni hade spelat spelet. Varför blir jag inte förvånad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fillen Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 DETTA ÄR EN FRÅGA ANGÅENDE EN AV MENINGARNA MED SPOILERVARNING Hur är det med fordon som kör på raksträckor? Enligt min uppfattning så försvinner fordon ibland från raksträckor men vid vissa tillfällen så är de kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 = Den fulaste smileysin som någonsin tillagds sig på ett forum. Nä! Den är ju söt Btw, fillen, att du tycker att vissa saker är dåliga kanske bara beror på att spelet är crackat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts