Lajnux Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 (redigerad) Anledningen till att jag startar tråden så pass tidigt är för att piraterna kommer in till hamn i sina skepp snart. Nåväl, vad tyckte ni om spelet? Bra, dåligt? Skriv gärna en liten bit om vad du tycker om spelet och ge det gärna ett betyg på en skala från 1-10. Editerar min post när jag har spelat det (dvs. 29 april). CODE RED SPOILERVARNA INNAN NI AVSLÖJAR NÅGOT! CODE RED Redigerad 23 april, 2008 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 (redigerad) SPOILERMÄRK ERA INLÄGG om de innehåller spoilers. Regler för detta kommer, så var försiktiga för både er egen skull och för andra som inte vill ha upplevelsen förstörd. Själv vill jag nog inte kolla i den här tråden, vi får se hur det kommer gå... Redigerad 23 april, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Fan ta den som avslöjar något viktigt innan jag fått IV i min hand. Jag skickar Henki på er, jag bara varnar er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Fan ta den som avslöjar något viktigt innan jag fått IV i min hand. Du tog orden ur munnen på mig, men sånt får jag inte säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 (redigerad) Säg inte att GTA IV finns ute för nedladdning!Är det sant? Redigerad 23 april, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 (redigerad) Yepp it's true GTA IV finns att ladda ner nu Kan sätta en 10:a att Cyprez kommer med nåt. Redigerad 23 april, 2008 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 (redigerad) ja gillar inte kakor SPOILERVARNING. Redigerad 23 april, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Men det har väl bara läckt ut till xb 360 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Men det har väl bara läckt ut till xb 360 eller? PS3-spel går inte att tanka eller bränna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 (redigerad) Varför ens betygsätta på en skala mella 1-10?, alla kommer ju ge den 10 oavsett vilket (och dom som inte gör det är bara troll som vill förstöra) Redigerad 23 april, 2008 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 (redigerad) ja gillar inte kakor SPOILERVARNING. jag med! VAFAN! Det är ju ute med flera tusen nerladdningar... nu blir jag avis Släpp spelet tidigare! Redigerad 23 april, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 jag med! So do i! Enough nu, back on topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Det är förskräckligt att GTA IV finns att få tag på gratis! Åt helvete med alla satans pirater! Bunta ihop och slå ihjäl hela högen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 (redigerad) Det är förskräckligt att GTA IV finns att få tag på gratis! Åt helvete med alla satans pirater! Bunta ihop och slå ihjäl hela högen! Då får de nog komma till mig också såfall Redigerad 24 april, 2008 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Då får de nog komma till mig också såfall Göm dig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Göm dig ! Har inge att gömma mig för ja står för det jag gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Har inge att gömma mig för ja står för det jag gör Vore synd om du åkte fast Nej nu slutar vi snacka warez här innan någon sur Mod kommer med piskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 (redigerad) Spelet slutar med att Roman dör i slutet <- Redigerad 25 april, 2008 av Quattro Spoilermarkering!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Roman dör i slutet <- SPOILER, INTE VIT TEXT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 För fan, det ska vara spoilermarkering, inte vit text! Dessutom ska det alltid stå vad spoilern handlar om! Om du har laddat ner spelet och fått reda på det på det viset, så hoppas jag tillika att det faktiskt stämmer, annars skall det inte postas. Inlägget ändrat. Klistrad tråd kommer så fort som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts