Pain To ThE MaX Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 Jag undrar bara hur många som ströttnat på gta3. Jag har fortfarande kul när poliser och millitär jagar mig...fast ibland när det hackar mycket så ständer jag av <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 nej. det är fortfarande kul att ladda ner mods och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 Jag ska säga sanningen.........................Det är MYCKET svårt att tröttna på GTAIII....jag kommer nog aldrig göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 GTA3 är fortfarande roligt men jag har för lite tid för att spela det just nu... Men jag gillar verkligen skaparna av GTA-spelen, dom jobbar så himla bra och snabbt. Ett halvår efter att dom släppt ett spel så kommer en uppföljare, på så sätt så kommer GTA-scenen aldrig att dö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts