Ice Cube Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Det är ju känslan att riva upp plasten och sätta i skivan för att sedan starta upp spelet och se introt som ger den där speciella känslan! Den tar man ju bort om man redan har sett den innan. Så nej förfaen!! Har jag väntat två år kan jag vänta två dagar till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 (redigerad) Hur vore det med en poll, (Deltanator ) Tobbzone? Redigerad 23 april, 2008 av Henkibojj Smart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Tror inte att jag kommer titta på trailern. Har inte hängt med så mycket i "IV-svängen" så att säga och inte kikat på en massa bilder. Har sett alla trailers, men har inte läst så mycket om spelet. Känns rätt skönt att när jag får det på tisdag få bli lite överraskad. Förhoppningsvis positivt men det litar jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Hur vore det med en poll, Deltanator? Tobbzone ^^ Jag kommer absolut inte att se den. Som många andra tidigare sagt, så vill jag inte förstöra den upplevelsen, och den känslan man får när man med egna ögon ser den första gången man startar spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 http://www.ineed2getaway.co.uk/gtagameplay1.mp4 Kolla. you know you want to... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Möjligen att jag ser den om den finns att ladda ned på XBox Live eller Playstation Store men annars väntar jag. Beror lite på hur mycket den spoilrar början också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Jag kommer förmodligen kolla på den. Jag vill veta det mesta om spelet, sålänge inget kritiskt om storyn eller liknande avslöjas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Fan... jag vet inte, är extremt kluven på den här frågan... tänker titta på responsen från de som sett den och avgör sedan om jag vill eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 23 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Yes, I am. Ja ska vara snäll. Du kan få bo där en dag i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Klart som fan jag ska se gameplaytrailern. Kollar på varenda GTA IV-relaterad pixel jag lägger vantarna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 http://www.ineed2getaway.co.uk/gtagameplay1.mp4 Kolla. you know you want to... Den där var riktigt Kick-Ass! Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Ofc att jag ska se den, lider av att inte ha PS3/X-BOX360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
1-Procent Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 (redigerad) Ja, och jag har redan sett den. Jag förstår dock inte vad som gör den så farlig och avslöjande men inte de tidigare klippen och de 100-tals bilder som alla vid det här laget redan sett? Edit- Jag var tydligen i framtiden och härjade nyss. Jag missuppfattade frågeställningen en aning. Jag har inte sett Trailern som släpps på söndag - antog att det var Intro-klippet med tillhörande Gameplay som Topic handlade om. Men men, min förvirring/frågeställning/ståndpunkt kvarstår dock. =) Redigerad 23 april, 2008 av 1-Procent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 23 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Klart som fan jag ska se gameplaytrailern. Kollar på varenda GTA IV-relaterad pixel jag lägger vantarna på. Haha låter gött de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Finns massor med IV gameplay på Youtube, som flitigt tas bort av T2. Han dock se en och jag kan säga att jag inte är besviken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts