Tobbzone Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Min fråga är om du kommer att kolla på in-game trailern som kommer på söndag? Har fått mina uppgifter från Gtanytt. Själv så har jag väldigt svårt att bestämma mig. Ska man orka vänta dom där 2 dagarna eller kommer man kolla på klippet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Själv kommer jag nog faktiskt låta bli den. Varför (eventuellt) förstöra känslan när man kan vänta de två ynka dagar som kvarstår? Ens egna intryck när man själv sitter med spelet är alltid bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Jag gör som Henkie, jag vill inte förstöra första intrycket med en ingame trailer nu, hellre att jag känner och upptäcker det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Jag ska kolla, jag har ingen konsoll att spela det på. Flyttar in hos Tobbzone några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 23 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Jag ska kolla, jag har ingen konsoll att spela det på. Flyttar in hos Tobbzone några dagar. Innihelvete att du ska göra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Vill kolla, men ska nog låta bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Jag ska inte kolla, vill sitta med öppen mun och bara stirra in i tvn när jag startar det. Och kläcka ur mig ett ooh my gaaaaad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Nej jag ska inte se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Jag ska nog se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Kommer nog kolla på den, sen vara vaken reterande dygn till spelet släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Ja. så småningom, när min sorg har lagt sig över att det inte har släppts till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Kommer inte se den heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Jag kommer inte kolla, då förstörs ju halva nöjet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Innihelvete att du ska göra ! Yes, I am. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Kommer kolla på den efter några dagars lirande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Kommer absolut inte kolla, frågan är om jag klarar att inte kolla. Jo, det tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Hoooah! Jag kommer kolla på den!!! om jag kommer ihåg vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pungsmiskarn Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 förstår mig inte på folk som tycker det förstör egna intrycket... lite overkill, precis som att du inte kollar på en film/att känslan förstörs när du sett reklam eller ett klipp från den? duuh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 förstår mig inte på folk som tycker det förstör egna intrycket... lite overkill, precis som att du inte kollar på en film/att känslan förstörs när du sett reklam eller ett klipp från den? duuh.. Haha, gillar ditt nick --------------------------------------------- Ja, jag tänker kolla på den, eftersom arslena på R* väljer att vänta/ge fan i att släppa spelet till pc. Så kollar jag på den, och när jag får spelet till pc om 13.37 år har jag glömt bort hur gameplay såg ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 förstår mig inte på folk som tycker det förstör egna intrycket... lite overkill, precis som att du inte kollar på en film/att känslan förstörs när du sett reklam eller ett klipp från den? duuh.. Filmer hypas inte upp i mer än ett år, man matas inte med några bilder i veckan och konstant sipprande av ny info. Det är skillnaden, plus att det här kommer vara mycket större än vilket filmsläpp som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts