Weener Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Såklart man väntar till den 29:e och köper då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Köper't Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 BAH! Köpa såklart, det är helt fel känsla utan kartan och manualen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 (redigerad) Detta kommer faktiskt bli ett av de få spel jag köper. Jag köper det inte på resaledagen lite onödigt att köpa ett spel man inte kan spela Redigerad 23 april, 2008 av Ferrari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Nej det ska jag inte, eller, kanske om det kommer till PC, men annars ska jag hänga kvar och köpa det istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoou Skrivet 23 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Fan vad gött! Blir att spela om någon timme efter att jag laddat ner spelet Ska givetvis köpa det den 29:onde också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hallis Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Finns inte en chans på jorden att jag kommer ladda hem, det ska bli skönt och spendera vart ända öre på det spelet för det är verkligen värt. inget snack om saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Jovars visst ska jag väll köpa det, men jag behöver en konsoll först. Appråpå det, sett ett släpp till 360 men jag vet inte om den är riktig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Jovars visst ska jag väll köpa det, men jag behöver en konsoll först. Appråpå det, sett ett släpp till 360 men jag vet inte om den är riktig.. Don't cross the line, buddy... Allmän diskussion är okej men risken är att det blir §1.1-brott när såna saker kommer på tal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 (redigerad) Nej, kommer inte att ladda ner det. Möjligtvis kommer jag däremot nu att ladda ner gtasa, bara för att ha det en vecka innnan jag raderar det. Alltså, spela lite när jag inte har nått att göra. Sen radera det efter ett tag. Redigerad 23 april, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Dling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Kommer självklart att köpa spelet, men det blir knappast den 29:e. Orsaken till det är att jag ännu inte har nåt ps3, och när jag köper det är ännu oklart. Åtminstone kommer jag köpa GTA IV på samma gång, och jag hoppas det blir så fort som möjligt, helst före sommarlovet börjar i slutet av maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Jag kommer köpa det (Om det kommer till PC). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Känns surt att inte ha ett PS3 nu när releasen är så nära. Men inte ens om jag hade den bästa datorn i världen skulle jag ladda ner IV. Never. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Själv köper jag det givetvis, när det kommer ut till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Det var tidigare än väntat. Synd man inte har 360 Kommer nog ladda ner det när (om) det kommer till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Skulle lätt tankat ner om jag hade chippat min 360. Suget skulle vart för stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kadotjes Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Det finns inte en chans i helvetet att jag ens på allvar skulle överväga att lada hem ett så efterlängtat spel och gå miste om den sköna känslan av att komma hem med spelet, pirr i magen, ta bort plasten, klämma en kabel samtidigt som man ögnar igenom karta och bruksanvisningen e t c och sedan sätter sig till rätta i soffan och kollar introt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
1-Procent Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Jag väntar med att spela spelet tills jag har ett PS3 och ett exemplar av GTA IV till det. Att spela GTA på PC känns väldigt, väldigt...fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Det var tidigare än väntat. Synd man inte har 360 Kommer nog ladda ner det när (om) det kommer till PC. Wörd på allt, var verkligen tidigt. Kommer det till PC så lär jag ladda hem det, får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts