yoou Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Jag tänker ladda ner spelet när det kommer ut på scenen för att sedan köpa det den 29:onde. Har ni tänkt göra likadant, eller väntar ni tålmodigt till den 29:onde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Ladda ner ett GTA-spel, och speciellt GTA IV? En skymf, säger jag. Hela hypekänslan och längtan är ju körd i botten om man tankar spelet en ynka dag innan man har både fodral, skiva, manual och faktiskt själva KÄNSLAN av att äga spelet. Idioti IMO. Btw, se till att inte bryta mot §1.1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Ni som laddar ned, var försiktiga så att ni har Live urkopplat annars kan ni råka illa ut. Personligen anser jag fdet inte vara värt besväret att ladda ned och bränna på skiva till XBox 360 (PS3 går ju inte än). Och ni som röstar "Ja, men jag ska inte köpa det", hoppas ni blir bannade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Detta kommer bli ett av dom få spelen jag köper nu har rockstar lagt ner så mycket pengar på detta så nu ska jag hjälpa dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Hur kan du vara så stensäker på att det kommer ut innan den 29:e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Tja, den jag kommer testa GTA IV hos kommer att endast ladda ned det. Som han säger, "40 kronor per spel istället för 600". Kalla det vad ni vill, men han kan lägga pengar på roligare saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Samma som mr_tobbe. Dock inte testa, utan spela igenom hela. Vi har gjort upp plan på hur vi snabbast kan bränna ut det osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Samma som mr_tobbe. Dock inte testa, utan spela igenom hela. Vi har gjort upp plan på hur vi snabbast kan bränna ut det osv. Är det hos Vinnie du ska gama? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Spelet kommer till butik först den 28e så man får vara snabb med att lägga ut isf. Om inga lastbilschaufförer lägger upp förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Jag ska köpa det. Första gången jag köper ett GTAspel sedan första spelet i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Är det hos Vinnie du ska gama? Nej. Hos Vinnie ska vi bränna, sen drar jag och Anton hem till honom och kör hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Nej. Hos Vinnie ska vi bränna, sen drar jag och Anton hem till honom och kör hårt. Jag hoppas ni har det trevligt när ni sitter och slåss om kontrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Jag hoppas ni har det trevligt när ni sitter och slåss om kontrollen. Varannat uppdrag, misslyckas man får den andra försöka. Har fungerat med alla mina vänner sen Vice City, och då var vi tre som delade. Inte mycket som slåt att uppleva allting tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 (redigerad) Väntar på mitt bokade exemplar. Ett sådant spel som detta, skall man betala för, imo. Redigerad 22 april, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Tja, den jag kommer testa GTA IV hos kommer att endast ladda ned det. Som han säger, "40 kronor per spel istället för 600". Kalla det vad ni vill, men han kan lägga pengar på roligare saker. Äsch, pengar växer på träd. Lat som jag är tycker jag att det är för mycket arbete och trassel med att hålla på och bränna och greja, för att inte tala om att chippa konsolen. Jag köper spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Äsch, pengar växer på träd. För dig kanske men mr_tobbe som måste slita 9 to 5 i ghettot och har 2 barn att försörja är det en annan femma. Själv röstade jag inte då jag inte kommer spela det på konsoll. Men hade jag skolat så skulle jag nog köpt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Jag köper självklart spelet men Rockstar är faktiskt nästan dom ända jag verkligen vill hjälpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Eftersom jag måste skaffa ett 360 först vet jag inte om jag kommer ha pengar så det räcker dagen då det släpps, men kommer definitivt att köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dorikin Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Och ni som röstar "Ja, men jag ska inte köpa det", hoppas ni blir bannade. Så sant som det var sagt! Spelar ingen roll hur fattig man är men nog sjutton köper man spelet. Vill man inte betala för ett spel man lär spela så ofta (erkänn att Du kommer spela mycket, varför skulle Du annars hänga här?) så ska man banne mig vara utan. Var ju ett bra tag sedan spelet annonserades, så nog hinner man spara ihop futtiga 5-600 kr. Annars köper man spelet och provar i några dagar och lämnar tillbaka om man inte är nöjd! Köper inte riktigt förklaringen att man laddar ner och "ser om det är bra och sen kanske köper". Tror dom flesta av oss vet vad Rockstar är kapabla till, så nog lär spelet vara värt varenda slant. Som sagt, annars skulle ni nog inte hänga här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 (redigerad) För dig kanske men mr_tobbe som måste slita 9 to 5 i ghettot och har 2 barn att försörja är det en annan femma. Själv röstade jag inte då jag inte kommer spela det på konsoll. Men hade jag skolat så skulle jag nog köpt det. Oj oj, jag visste inte att mr_tobbe hade det så illa ställt. -- Hmm. Vad Tweaks inlägg i den här tråden beträffar så är han ju som vanligt ute för att, inte helt diskret, provocera fram reaktioner. Redigerad 22 april, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts