SilentViper Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Ja som sagt vad är det första du kommer göra i Mafia 2? Det första ja kommer göra är att åka runt i staden och utforska saker som man kan göra. Och försöka lära mig staden sen göra missions. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Ungefär detsamma som jag gör när jag spelar GTA-spelen första gången. Gör första uppdraget, sen går, och springer i staden och går in i gränder, kollar på husen, människor och bilarna. Och det är det! Fast så här kanske det inte går att göra, för så var det ju inte i första spelet. Då rullade ju bara uppdragen på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Ska nog slå på en gammal Chevrolet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Checka staden, miljön och människorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Officiella sidan är uppdaterad http://www.mafia2game.com/home.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Jag ska nog göra några uppdrag först, sen ska jag gå runt och titta på staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Får en känsla att detta kommer att bli bättre än IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Får en känsla att detta kommer att bli bättre än IV. Kanske, kanske inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Fan kan knappt vänta på detta spel hoppas på en demo snart. Köra Mafia 2 med ENBseries Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Fan kan knappt vänta på detta spel hoppas på en demo snart. Köra Mafia 2 med ENBseries lol? Som om det skulle behövas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Får en känsla att detta kommer att bli bättre än IV. Det beror på. Mafia är trots allt i en klass för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Fan kan knappt vänta på detta spel hoppas på en demo snart. Köra Mafia 2 med ENBseries Hoppas du skojar. Herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 ENBseries? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 (redigerad) ENBseries? Blääääääääääääääääääääääääää. ENBseries låter som nåt fusk. Edit; Jaha, det är nåt som ändrar grafiken Redigerad 27 juni, 2008 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 ENBseries? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=45215 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Det ja menade med ENBseries är om de gör så det funkar till Mafia 2. Sen är ENBseries till GTA San Andreas och lite andra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Det ja menade med ENBseries är om de gör så det funkar till Mafia 2. Sen är ENBseries till GTA San Andreas och lite andra spel. Men snälla. ENBseries skulle göra spelet FULARE, efterssom Mafia 2 redan är jävligt snyggt. Tror du själv att ENBseries gör San Andreas snyggare än Mafia 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Men snälla. ENBseries skulle göra spelet FULARE, efterssom Mafia 2 redan är jävligt snyggt. Tror du själv att ENBseries gör San Andreas snyggare än Mafia 2? Om du tar en titt vem det är som skrivit det så blir du nog inte så förvånad. Anyhoo, i Mafia håller man sig till historien. Det är inte direkt ett free-roam spel, även fast det finns möjligheter till det. Så jag antar att det första blir att köra bil av någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 (redigerad) Om du tar en titt vem det är som skrivit det så blir du nog inte så förvånad. Mjoo. Men jag såg faktiskt att ENBseries även finns till andra spel än GTA. Fanns tillochmed till crysis. Så, Tikki. Jag får väl be om ursäkt. Redigerad 5 juli, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hheejj Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Ta en bil krocka och kolla på bilskadorna seb jlra över folk och kolla om det blir blod.. sen skaffa pistol och skjuta nån för att kolla om det blir skotthål som jag hoppas att det blir.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts