Sniper Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Brucie Bara jag som tycker både utseende och hur han agerar påminner för mycket om: [youtube-old]olm7xC-gBMY[/youtube-old] Haha, eller hur? Jag tänkte faktist posta det samma i onsdags när jag stötte på honom, men jag glömde det. Det är han!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Jag tänkte faktist posta det samma i onsdags när jag stötte på honom, men jag glömde det. Det är han!!! Karatemorfar hade honom som avatar ett tag (BOOM-HEADSHOT!!), jag trodde det var så han såg ut på riktigt. Rätt slående likheter, jag tror att Brucies utseende/beteende till 90% är inspirerat av mr Headshot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KrigareN Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Ja Bas Rutten finns i alla fall med, såg ett TV program i GTA nyss med honom i om fighting, för ni som inte vet vem Bas Rutten är hänvisar jag till http://www.youtube.com/watch?v=IE7ZxoeH7rU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts